וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנייק חזר: נוקיה השיקה את 3310 מחדש - עם סוללה שמספיקה לחודש

הוא מצויד במפרט מגוחך אבל חובבי הנוסטלגיה ירוצו לקנות אחד. למכשיר 16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM, אין לו Wi-Fi ואין לו GPS אבל תוכלו לדבר איתו 22 שעות ברצף ללא טעינה

צלמים זמניים מורשים

בנוסף לשלושה סמארטפונים לא מרשימים במיוחד, חשפה נוקיה במסיבת העיתונאים שלה, במסגרת תערוכת המובייל MWC 2017 את אחד המכשירים המסקרנים של השנה. מדובר במכשיר הכי פחות מתקדם שהושק בשנים האחרונות אבל הוא מעורר סקרנות הרבה יותר משלושת הסמארטפונים האחרים שהשיקה ענקית הסלולר הפינית, שמנסה לחזור למשחק.

המכשיר, שהתור לשחק איתו היה ארוך בצורה לא פרופורציונלית, הוא נוקיה 3310, ואם המספר הזה נשמע לכם מוכר זה כי בשנת 2000 יצא המכשיר עם השם הזה והפך לאחד הטלפונים הניידים הפופולריים אי-פעם. בישראל המכשיר ההוא גם היה להיט וכעת מנסה נוקיה לסחוט את בלוטת הנוסטלגיה עם מכשיר בעל אותו שם אבל עיצוב שונה. אפשר להבין למה נוקיה בחרה לשנות את העיצוב, אבל המעריצים האדוקים היו שמחים אילו ה-3310 המחודש היה נראה בדיוק כמו המקור.

כל הדיווחים משבוע ברצלונה:

וואווי השיקה את P10 עם המצלמה האימתנית
LG למדה מטעויות העבר, והשיקה את ה-G6 המצוין
בלקברי KEYone: לחובבי הז'אנר בלבד

נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
טיפש, טיפש, אבל יש לו סנייק. נוקיה 3310/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

3310 המחודש מיוצר על ידי HMD הסינית ומחירו נמוך מאוד, כ-50 דולרים. הוא מגיע עם המשחק הקלאסי "סנייק" וכמיטב המסורת, הוא נראה הרבה יותר קשוח מכל סמארטפון כמעט שתמצאו בשוק. המכשיר מגיע עם מסך קטן ולחצנים פיזיים, כמו במכשירים הטיפשים של שנות האלפיים. יש לו אפילו לחצן ניווט ושני לחצנים לענות לשיחה ולנתק שיחה, ממש כמו פעם.

בניגוד לאביו הקדמון, הקווים של 3310 המחודש נקיים יותר והמכשיר כולו עגול יותר. הוא עדיין משדר וייב של טלפון טיפש קלאסי והוא מגיע בצבעים בוהקים בגווני אדום, כחול וצהוב וניתן להשיג אחד גם בצבע הכחול המקורי.

למכשיר יש חיבור USB עדכני, קישורית בלוטות' ומסך צבעוני אבל אין לו Wi-Fi, אין לו GPS ולא ניתן להוריד אליו אפליקציות מהחנות הרשמית של גוגל. ניתן לגלוש בו באינטרנט במהירות איטית (לא תומך בדור רביעי או שלישי), הוא מצויד במצלמה אחורית של שני מגה פיקסל ומצויד רק ב-16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM. לדברי נוקיה, הסוללה בנפח 1,200 מיליאמפר-שעה תחזיק מעמד חודש במצב המתנה, תאפשר 22 שעות של שיחה (פי 10 יותר מהמכשיר המקורי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
קטן, פשוט וכיפי. נוקיה 3310/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully