וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי רדמי נוט 4X הושק בישראל - כנראה אחד המכשירים המשתלמים בארץ

7.3.2017 / 9:48

המכשיר המשודרג זהה במפרט לרדמי נוט 4 למעט שיפור בחיישן המצלמה וערכת שבב חזקה יותר. הדגם המוכר הפך לאחד המכשירים הזולים הפופולריים בארץ והדגם המשודרג שהושק היום לא שונה ממנו במחיר

וואלה! כיף

(בסרטון: שיאומי רדמי נוט 4)

הסמארטפונים של שיאומי מוכרים בארץ בעיקר בזכות התמורה הרבה שהם נותנים בקטגוריית המכשירים הזולים. אחד המכשירים הפופולריים ביותר של היצרנית הסינית בישראל הוא רדמי נוט 4, שזוכה כעת לשדרוג. חברת המילטון, היבואנית הרשמית של מכשירי שיאומי בישראל, מנצלת את המוניטין החיובי שנוצר למכשיר ומשיקה היום את הדגם המשופר, Redmi Note 4x, עם מעבד ומצלמה איכותיים יותר.

בניגוד לרדמי נוט 4, שהגיע עם שבב של מדיה-טק, ה-4X מצויד במעבד מתומן-ליבות סנאפדרגון 625 של קוולקום. יש לו מצלמה ברזולוציה 13 מגה פיקסל עם חיישן משודרג לצילום תמונות באיכות טובה יותר בתאורה גרועה. לדברי החברה, שני ההבדלים האלה משדרגים מאוד את חוויית השימוש.

שאר המפרט זהה לרדמי נוט 4: מסך 5.5 אינץ' Full HD, זיכרון עבודה בנפח 3 גיגה RAM, נפח אחסון של 32 גיגה, סוללה מכובדת בקיבולת של 4,100 מיליאמפר-שעה ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה מיושנת מעט (אנדרואיד 6.0 מרשמלו), אבל עליה מולבש הממשק הייעודי של שיאומי, MIUI 8, המציע פיצ'רים נוספים.

שיאומי רדמי נוט 4 Redmi Note. מייקי לוי, וואלה! כיף
שיאומי רדמי נוט 4 - זהה ל-4X למעט חיישן הצילום והמעבד./וואלה! כיף, מייקי לוי

כשבדקנו את הרדמי נוט 4 לפני כחודש וחצי הקענו למסקנה שלמרות הפגמים שלו, יש סיבה טובה שהמכשיר הזה הפך ללהיט בישראל - הוא נראה מעולה ומרגיש מאוד טוב ביד, המסך מספק צבעים סבירים פלוס, אחרי שמשחקים מעט בהגדרות, החומרה סיפקה את הביצועים הנדרשים (וכעת אף שודרגה) ולא נתקלנו בבעיות להריץ כמה אפליקציות יחד עם רכיבי קישוריות. המצלמה של רדמי נוט 4 גם עושה את העבודה והיא מספקת למשתמש הממוצע.

את שיאומי רדמי נוט 4X תוכלו לרכוש בסכום של 1,299 שקלים ברשתות בסט מובייל, KSP, IVORY, אופיס דיפו ואתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל. המכשיר משווק בישראל בצבעים: זהב, אפור כהה ושחור עם אחריות יצרן של חמש שנים.

>> מה חשבנו על רדמי נוט 4? הסקירה המלאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully