וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקינו עכשיו: לעדכון האחרון לאייפון יש תופעת לוואי שווה במיוחד

אילן גלר

30.3.2017 / 9:34

בהעדר דיווחים על תקלות, המלווים לעתים קרובות עדכוני מערכת הפעלה לאייפון, עושה רושם שאין סיבה של ממש לא לעדכן את המכשיר מיד. היתרון: פעולת המכשיר נהפכת זריזה יותר ומתפנה המון מקום אחסון

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
3-5 גיגה יתפנו במכשיר לאחר ההתקנה./ShutterStock

אם אתם רגילים לכך שכל עדכון לאייפון זולל לכם עוד זיכרון אחסון אתם תופתעו לשמוע שלפי דיווחי משתמשים שכבר עדכנו את המכשיר שלהם, הגרסה האחרונה למערכת ההפעלה iOS (10.3) דווקא גורמת למכשיר לפעול מהר יותר ומפנה לא מעט מקום בשטח האחסון הפנימי של המכשיר, בין 3 ל-5 גיגה.

לאחר העדכון פעולת המכשיר נהפכת זריזה יותר, פשוט מפני שאפל החליטו לקצר את אורך האנימציות השונות המלוות פתיחה וסגירה של אפליקציות. באשר לזיכרון המתפנה, זה קשור כנראה למעבר למערכת קבצים חדשה ויעילה יותר בשם APFS, המתבצע באופן אוטומטי מיד לאחר ההתקנה. ייתכן שגם מערכת ההפעלה עצמה תופסת פחות מקום בזכות השיפורים השונים.

בהעדר דיווחים על תקלות, המלווים לעתים קרובות עדכוני מערכת הפעלה לאייפון, עושה רושם שאין סיבה של ממש לא לעדכן את המכשיר מיד. הסייג היחיד לכך הוא אם אתם מתעקשים להשתמש באפליקציות ישנות מאוד שלא עודכנו כבר שנים, שכן iOS 10.3 מכינה את הקרקע לסיום התמיכה באפליקציות 32 ביט שפותחו בימי אייפון 4, אלו עלולות שלא לפעול לאחר העדכון.

>> מה חדש ומעניין ב-iOS 10.3?

איך מעדכנים את מערכת ההפעלה?

כדי לעדכן את האייפון או האייפד שלכם, אחרי שווידאתם שיש לכם מכשיר מתאים היכנסו לאפליקציית ההגדרות במכשיר (אייקון של גלגל שיניים) > כללי > עדכוני תוכנה. אם מופיע לכם כבר העדכון לחצו על הורד והתקן. אם הוא עוד לא שם, המתינו שהוא יתגלגל אליכם בזמן הקרוב. אחרי שתלחצו על התקן, תוכלו לבחור האם לעדכן מיד או לחכות ללילה.

אם אתם בוחרים לעדכן מיד, שימו לב שהמכשיר יהיה מושבת לפרק זמן לא קצר במיוחד. אם אתם בוחרים לעדכן אוטומטית בלילה, הקפידו לחבר את המכשיר לחשמל לפני השינה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully