וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטית הסקס הזו לא מסתפקת במין - היא רוצה להכיר את ההורים שלכם

14.4.2017 / 10:00

בודדים? בקרוב חייכם עשויים להשתנות. מהנדס ספרדי יצר רובוטית שתענה על כל הצרכים שלכם - כולל בפן המיני

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בובת הסקס הרובוטית סמנת'ה/Synthea Amatus

בעוד שנים לא רבות מדי, אפילו האנשים הבודדים ביותר לא יצטרכו להיות לבד יותר, זאת בעזרת השינויים הטכנולוגיים וכניסתם של הרובוטים לחיינו. בעוד זמן לא רב, ככה מבטיחים לנו כבר זמן רב, רובוטים המספקים אנשים בצורה מינית ייכנסו לחיינו, אך כעת מסתבר שזה לא נעצר שם. סרג'י סנטוס, מהנדס מברצלונה, טוען שהצליח לייצר רובוט שלא רק מקיים יחסי מין, אלא גם הרבה מעבר לכך.

רובוטית הסקס סמנת'ה. Synthea Amatus, צילום מסך
לא תישארו לבד. סמנת'ה/צילום מסך, Synthea Amatus

עוד בנושא

עוד באותו נושא

צפו: הרובוטית הסקסית שגרמה לגברים לחשוב שהיא אמיתית

לכתבה המלאה

סנטוס טוען כי הרובוט, המתבסס על בינה מלאכותית, מתפקד נהדר בחדר המיטות אך מעבר לכך, גם יוכל לשבת עם הפרטנר האנושי שלו ולנהל שיחה. הדוגמה של סנטוס הינה רובוטית העונה לשם "סיליקון סמנת'ה", לה יש מספר מצבים שונים (העיקריים: מצב רומנטי ומצב סקסי). "היא רוצה שאשב איתה", סיפר סנטוס על השימוש במצב הרומנטי. "היא רוצה תשומת לב, אבל לא בדרך משעממת. אם המשתמש יחליט שהוא לא מעוניין לבלות איתה, היא בסופו של דבר תבין ותפסיק לקרוא לו".

ומה לגבי המצב הסקסי? "במצב הזה היא בדרך כלל אוהבת להתנשק", אמר סנטוס. "בנוסף, היא מגיבה לנגיעות בנקודת הג'י ובחזה". אגב, למקרה שדאגתם להנאה של סמנתה מכל הסיפור - סנטוס טוען שהמטרה של "המצב הסקסי" הוא שהרובוטית תגיע לאורגזמה.

"סיליקון סמנתה" תוכננה להגיב למגע של אדם. עם חיישנים בכל הגוף שלה, היא מגיבה במיוחד ללטיפה עדינה על הכתף או הירך. כאשר היא מופעלת לראשונה, סאנטוס אומר שהיא תמיד תבחר בברירת המחדל של המצב "רומנטי" - במקום במצב סקסי - כדי לשמור על ביטחות. הגיוני, רק תארו לעצמכם כמה מביך זה יהיה אם היא תתחיל בדיבורים מלוכלכים בארוחה המשפחתית אליה תביא אותה. כן. זה מביך כמעט כמו להביא רובוטית לארוחה משפחתית.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully