וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט שמבקש מאנשים לגעת בו ומעורר אותם מינית

18.4.2016 / 9:02

העולם הטכנולוגי בו אנו חיים לא חדל להתפתח ועכשיו מגיע השלב הבא: רובוטי סקס שיענגו אותנו. חוקרים פיתחו רובוט המבקש מהנבדקים לגעת באיברי גוף שונים שלו ובכך יצר אצלם התעוררות מינית. "אנשים מגיבים לרובוטים כפי שהיו מגיבים לבני אדם"

Jamy Li

לטכנולוגיה יש את היכולת לגרות אותנו, כך מסתבר על פי מחקר בו נתבקשו אנשים לגעת באיברים של רובוט בצורת אדם. כאשר הם גיפפו אזורים שנחשבים כ"איברי המין" של הרובוט, רבים מהם חוו עוררות מינית כפי שמתבטאת ביחסים אינטימיים בין בני אדם.

הרובוט, שיותר דומה לוול-E מאשר לאדם, תוכנת כך שהוא יכול לבקש מהמשתתפים לגעת ב-13 איברים בגופו. חוקרים מאוניברסיטת סטנפורד מדדו את מוליכות העור של המשתתפים במחקר כדי לבדוק את מידת הגירוי שלהם וזמן התגובה. כשהנבדקים הונחו לגעת באיברים של הרובוט שבדרך כלל אנשים לא נוגעים בהם ביום-יום כמו ישבן או עיניים, הם חוו עוררות מינית לעומת איברים נגישים יותר כמו צוואר וידיים.

רובוט סקס. SWNS, צילום מסך
הנבדקים היססו לפני שנגעו במקומות אינטימיים של הרובוט./צילום מסך, SWNS

המשתתפים היססו לפני שנגעו ב"איברי המין" של הרובוט, כך על פי זמן התגובה שנמדד. המחקר הזה מצטרף לטרנד החוזה כי רובוטי סקס הולכים להיות טכנולוגיה פופולרית בעתיד הקרוב מאוד.

החוקר ג'יימי לי, ממעבדות קשרי אדם-רובוט ומציאות וירטואלית אמר: "העבודה שלנו מראה שרובוטים הם סוג חדש של מדיה עוצמתית במיוחד. היא מגלה שאנשים מגיבים לרובוטים כפי שהיו מגיבים לבני אדם מבחינה מינית. יש למחקר השלכות הן על עיצוב רובוטים והן על תחום התיאוריה של מערכות מלאכותיות".

עוד באותו נושא

בקרוב: בובת מין עם אינטליגנציה מלאכותית שתענה חזרה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully