וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה אנשים משתמשים ב-Stories בווטסאפ

אילן גלר

7.5.2017 / 9:35

לפי הנתונים אותם חשף מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית, עומדת כמות המשתמשים בפיצ'ר הסיפורים על 175 מיליון איש מדי יום. זה מעט ביחס ליותר ממיליארד משתמשי ווטסאפ אבל המון ביחס לכלל משתמשי סנאפצ'ט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביחס לסך המשתמשים לא מדובר בלהיט אבל ביחס לכמות המשתמשים של סנאפצ'ט, אין בכלל תחרות./מערכת וואלה!, צילום מסך

תכונת הסיפורים של ווטסאפ, הושקה לפני כחודשיים כשכפול חיוור של הפיצ'ר הפופולרי של סנאפצ'ט, וזכתה מיד להתעלמות די גורפת. אבל מתברר שזה רק נראה כאילו אף אחד לא משתמש בשירות. לפי נתוני פייסבוק, שרכשה את ווטסאפ לפני כמה שנים, עושה רושם שלפחות בחלק ממדינות העולם אימצו המשתמשים בשמחה את הפיצ'ר החדש.

לפי הנתונים אותם חשף מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית, עומדת כמות המשתמשים בפיצ'ר הסיפורים על 175 מיליון איש מדי יום. זה מעט ביחס ליותר ממיליארד משתמשי ווטסאפ אבל המון ביחס לכלל משתמשי סנאפצ'ט. למעשה, כמות המשתמשים בסיפורים בווטסאפ עקפה את כלל המשתמשים הפעילים באפליקציה המתחרה.

רק לפני כשלושה שבועות התברר כי לפיצ'ר הסיפורים באינסטגרם, השייכת גם לפייסבוק, יש כ-200 מיליון משתמשים יומיים, לעומת 50 מיליון המשתמשים בסנאפצ'ט. כלומר בשתי פלטפורמות מתחרות הצליחה כבר פייסבוק לעקוף את סנאפ ונראה שהם מצליחים במשימתם להפוך את הסטוריז למוצר משעמם שכבר לא מלהיב את הקהל הצעיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייסבוק שכפלו את הפיצ'ר של סנפאצ'ט לכל הפלטפורמות ועכשיו הם קוצרים את הפירות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully