וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אפליקציות פופולריות שיפסיקו לעבוד באייפון הבא

13.6.2017 / 9:38

187,000 אפליקציות לאייפון יושבתו בעוד כמה חודשים, עם השקת מערכת ההפעלה iOS 11 והמעבר לאפליקציות התומכות במעבד 64 ביט בלבד. בין אלפי האפליקציות שנזנחו יש כמה שעדיין זוכות לפופולריות רבה. מ- Flappy Bird ל-Camera Awesome, כדאי שתתחילו להיפרד

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: הצצה ראשונה להומפוד, הרמקול החכם של אפל)

אפל קיימה בשבוע שעבר את אירוע הפתיחה של כנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2017, והציגה שלל חידושים במערכות ההפעלה השונות של החברה. באירוע, שהתקיים בסן חוזה, הקדישו בכירי החברה לא מעט זמן להציג את הפיצ'רים החדשים והשדרוגים שנראה בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה לניידים, iOS 11 - אבל המעבר לגרסה החדשה בעוד כמה חודשים תהיה גם סוף דרכן של עשרות אלפי אפליקציות פופולריות שלא עודכנו.

מלבד השינויים הוויזואליים והאפשרויות החדשות ש-iOS 11 תציע למשתמשים, העדכון של המכשירים יביא לסוף דרכן של אפליקציות שלא עודכנו לתמיכה במעבדי 64 סיביות (ביט) כפי שהכריזה אפל בתחילת חודש יולי השנה. 187,000 אפליקציות יושבתו, בהן גם עשר האפליקציות הפופולריות במיוחד האלה, אז כדאי שתתחילו כבר להיפרד מהן.

iOS 11 נחשפה: כל מה שצריך לדעת על מערכת ההפעלה החדשה

Ridiculous Fishing

מי לא זוכר את משחק תפיסת הדגים הפופולרי, הלהיט של שנת 2013 שגם זכה בפרס העיצוב של אפל באותה שנה? למרות שהמשחק לא עודכן כבר ארבע שנים, המשחק עדיין נמצא ברשימת ההורדות הפופולריות ביותר באפסטור ומותקן במכשיריהם של לא מעט משתמשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Canabalt

המשחק Canabalt הוכיח שדווקא הפשוטים ביותר הם גם הכי פופולריים. משחק הריצה בסגנון טמפל ראן זכה לפופולריות עצומה בשנת 2014 וכמו המשחק הקודם ברשימה גם הוא טרם עודכן לתמיכה במעבדי 64 סיביות וצפוי להגיע לסוף דרכו עם שחרורה של iOS 11. עם מגוון משחקי הריצה הדומים שקיימים, אנחנו לא יודעים אם נתגעגע אליו.

Camera Awesome

למרות שקיימות לא מעט אפליקציות צילום, הזמינות להורדה, ממשיכה האפליקציה הזו להיות אהובה, חרף העובדה שלא עודכנה מזה ארבע שנים. היא הייתה בין אפליקציות הצילום הראשונות שהציעו שליטה בחשיפה, בפוקוס ובשאר האלמנטים שאפליקציית המצלמה המובנית לא מציעה. אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, כדאי שתורידו אפליקציה אחרת בקרוב.

Flappy Bird

את המשחק הזה אין צורך להציג. הוא עדיין פופולרי ולמרות שהוסר כבר מהאפסטור על-ידי המפתח עצמו שהודיע כי הפסיק את הפיתוח, האפליקציה עדיין מותקנת במכשירים רבים. אם אתם עדיין מכורים, קיימות לא מעט גרסאות שונות למשחק הממכר שעשויות לרצות אתכם.

Infinity Blade

משחק החרבות היה להיט בשנת 2012, ואחריו הגיעו כמה משחקי המשך. הוא ממשיך להיות פופולרי ביותר והיה מבין המשחקים הראשונים להציע גרפיקה מרשימה ואלמנטים שהיו מוכרים בעיקר במחשבי מחשב ולא במובייל. גם הוא, כמו המשחקים הקודמים ברשימה, צפוי להגיע לסוף דרכו בקרוב.

YouTube Capture

קצת מפתיע שדווקא גוגל, שלרוב כן משחררת עדכונים תקופתיים לאפליקציות שלה למכשירי אייפון, לא עדכנה את אפליקציית עריכות הסרטונים שלה לתמיכה במעבדי 64 סיביות, למעשה עוד משנת 2013. למרות שקיימות לא מעט אפליקציות שמאפשרות ליצור קליפים קצרים מתמונות, בדיוק כמו האפליקציה הזו, עדיין ממשיכים המשתמשים להעדיף אותה על פני אחרות. טוב, גוגל זו גוגל.

Pitfall

לא בדיוק ברורה הסיבה מדוע המשחק הזה, הדומה מאוד לטמפל ראן, ממשיך להיות פופולרי, למרות שהצלחתו דעכה מעט בשנה האחרונה. המשחק הזה עדיין בין 50 המקומות הראשונים באפסטור וזכה ליותר מ-74,000 ביקורות חיוביות. יש לו ארבעה כוכבים למרות שהוא לא עודכן מזה שלוש שנים, ובקרוב הוא פשוט יפסיק לפעול.

Jenga

הגרסה הווירטואלית למשחק השולחן המוכר, בו עליכם לשלוף לבנים באיטיות מתוך מגדל תוך הקפדה שהמבנה לא יקרוס, זכתה לפופולריות בשנת 2013 עם צאתו של המשחק לאייפונים. בדיוק כמו מרבית המשחקים, גם פיתוחו הופסק ובקרוב הוא לא יפעל יותר במכשיר שלכם.

The Heist

משחקי הפאזלים והחשיבה היו דלים למדי לפני חמש שנים, כך שייתכן שזו הסיבה שמרבית המשתמשים זוכרים למשחק הזה חסד נעורים. השנים עברו וחנות האפסטור התמלאה בלא מעט אפליקציות דומות אך המשחק עדיין ממשיך לככב בין 50 המשחקים הפופולריים בחנות האפליקציות של אפל, חרף השנים שחלפו ועצירת הפיתוח.

Call of Duty: Zombies

המשחק הזה הוא בין הראשונים שיצרנית המשחקים, Activision, שחררה לחנות של אפל. הוא אמנם עלה לא מעט, אך תמיד נזכור אותו כאחד ממשחקי הפעולה הראשונים והפופולריים ביותר באייפון 4. היצרנית התעלמה ממנו במשך שבע שנים, אבל משתמשים רבים ממשיכים להעדיף אותו על פני משחקי פעולה אחרים. אולי זה כי הוא עדיין כואב להם בכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully