וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזו תגיד לכם אילו תמונות כדאי לפרסם בפייסבוק

אילן גלר

26.6.2017 / 8:47

כמה פעמים ביליתם שעות מול התמונות שצילמתם בניסיון לבחור את הטובות ביותר, רק כדי להתחרט על הבחירה רגע אחרי הפרסום בפייסבוק? אם אתם רוצים לחסוך זמן ולהגדיל את כמות הלייקים, כדאי לכם לנסות את אפליקציית EyeEm

אתר רשמי

מחקר חדש שפורסם בחודש אפריל על ידי אוניברסיטת ניו-ווילס שבאוסטרליה חשף שאנחנו ממש גרועים בבחירת התמונה המחמיאה ביותר של עצמנו. למעשה, כמעט תמיד זר מוחלט שלא מכיר אותנו יידע להצביע על תמונה אטרקטיבית יותר מהתמונה שברחנו לבד. בנוסף, נדמה לעתים שרובנו לא יודעים אילו תמונות לפרסם מהטיול, מהחתונה או מכל אירוע חשוב שצולמו בו תמונות רבות מדי.

אם אין לכם את מי לשאול, או שלא מתחשק לכם להתייעץ עם זרים, תוכלו כעת להיעזר באפליקציית EyeEm המציעה סיוע מבינה מלאכותית מתוחכמת, שתוכל לזהות את הצילומים המוצלחים ביותר תוך כמה שניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
EyeEm תגלה לכם האם התמונה שווה./מערכת וואלה!, צילום מסך

האלגוריתם של EyeEm מבוסס על סריקה מעמיקה של מיליוני צילומים, ואיתור מאפיינים משותפים לאלו שזכו להכי הרבה לייקים. כך למדה הבינה המלאכותית לזהות צילומים מוצלחים לא רק ברמה הטכנית, אלא גם את התמונות "שמספרות את הסיפור הטוב ביותר", לדברי מפתחי האפליקציה. ברגע שהאפליקציה מזהה תמונה מוצלחת, היא מאתרת באופן אוטומטי צילומים נוספים הדומים לה.

מטרתה של EyeEm היא למעשה לנסות ולשכנע אתכם למכור את התמונות שצילמתם, דרך מאגר הצילומים של החברה. כמובן שאינכם חייבים בשום אופן לעשות זאת, ותוכלו להשתמש באפליקציה רק ככלי מהיר ונוח לאיתור הצילומים המוצלחים ביותר. השירות החדש זמין כבר עכשיו למשתמשי אנדרואיד וצפוי לצאת גם למכשירי אייפון בקרוב.

[להורדת האפליקציה - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully