וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת חושפת: עשיתי שלישייה עם החברה הכי טובה שלי

20.7.2017 / 8:40

היוטיוברית לנה נרססיאן, שבעבר הבטיחה שאם תגיע למיליון מנויים ביוטיוב תפרסם לצופיה קלטת סקס, החליטה לחלוק את בן זוגה, אלכס, עם חברתה הטובה ביותר - ויש תיעוד של כל הסיפור הזה

"עשיתי שלישייה עם החברה הכי טובה שלי"/Lena The Plug

היוטיוברית לנה נרססיאן (שקוראת לעצמה "לנה הפלאג") כבר עלתה לכותרות כמה וכמה פעמים בשל התנהגותה הפרובוקטיבית. בתחילת השנה סיפרנו לכם כאן שהיא אפילו הודיעה שאם תצליח לגייס מיליון מינויים לערוץ היוטיוב החדש שלה - היא תעניק לצופים קלטת סקס לא מצונזרת. מצטערים לבשר שזה לא קרה.

אבל כעת "לנה הפלאג" הצליחה להדהים פעם נוספת את 900 אלף עוקביה, כשגילתה שהסכימה לחברה הטובה ביותר שלה, אמילי, לשכב עם בן זוגה, אלכס, בזמן שגם היא במיטה. הסיבה? היא רצתה שאמילי "תנסה את איבר המין" של אלכס.

זאת ועוד: לטענתה של לנה, "בנים ובנות צריכים לחלוק סיפורי סקס אחד עם השניה. חברות צריכות להגיד אחת לשניה הכל, אז אמילי ראתה תמונות של איבר המין של אלכס. היא יודעת הכל על חיי הסקס שלנו, אני מספרת לה הכל. עכשיו אני כבר לא צריכה לספר לה, היא פשוט יכולה לנסות את איבר המין שלו".

עוד בנושא:

יוטיוברית בהצעה מגונה: קלטת סקס תמורת מיליון מינויים
דיילת צילמה את עצמה בסקס במטוס? האמת נחשפת
לוחם קומנדו השוויץ בחברתו - ואז גילו לו את האמת עליה

סרטון ההסבר המלא של לנה ואלכס

החבר אדם מצידו הפגין אצילות נפש ואמר שישמח להשתתף בניסוי: "אני לא מסוגל להבין איך החיים שלי הגיעו לנקודה הזאת בה אני משתתף בניסוי הזה, ועוד עם שתי בנות שנראות ככה". שתי הבנות צילמו את עצמן במיטה עם אלכס, ולאחר שהשלישייה הושלמה, כולם דיברו למצלמה (כי 2017).. "זו היתה אחת החוויות הטובות בחיי", אמר אלכס.

עוד באותו נושא

מורה שעשתה (וצילמה) שלישייה עם תלמיד ומורה אחרת חמקה ממאסר

לכתבה המלאה

והנה אלכס מספר: עשיתי שלישיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully