וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלך" ששכב עם 17 נשים בשבוע טוען: מצאתי את האחת

25.7.2017 / 9:15

דן בילזריאן , 'מלך האינסטגרם', שצבר 22.6 מיליון עוקבים בזכות תיעוד חיי ההוללות שלו, התמסד. שחקן הפוקר יוצא עם הדוגמנית סופיה בברלי, הצעירה ממנו ב-16 שנים, ו"זה לא סיפור של אהבה ממבט ראשון"

דן בלזיריאן משתובב/This ls How l Live - Dan Bilzerian (Official Video)

האם ימי הבילויים וההוללות של דן בילזריאן הגיעו לקיצם? 'מלך האינסטגרם', שבעבר טען ששכב עם 17 נשים בשבוע אחד, גילה כעת כי הוא נמצא במערכת יחסים מונוגמית לראשונה בחייו. שחקן הפוקר בן ה-37 סיפר בראיון נרחב שהעניק לאתר 'סקוור מייל' כי החל לצאת עם הדוגמנית סופיה בברלי, הצעירה ממנו ב-16 שנים, אותה הוא מתאר כ"שווה בטירוף וחכמה".

עוד בנושא

סקס, רובים וביקיני: המרוץ לנשיאות של דן בילזריאן
"מלך האינסטגרם" מוכר את הבית

"יש לי חברה בפעם הראשונה", אמר בילזריאן, "כלומר, היו לי חברות בעבר, אבל עדיין שכבתי במקביל עם בחורות אחרות. זה לא בדיוק היה סיפור של אהבה ממבט ראשון. אני חושב ששכבתי עם שלוש בחורות אחרות באותו יום, לפני שפגשתי אותה במסיבה. התחלנו לבלות וגיליתי שהיא שונה מהאחרות. היא חכמה, מגניבה ויש לנו הרבה במשותף".

לבילזריאן יש 22.6 מיליון עוקבים באינסטגרם, שמחכים בשקיקה לכל תמונה שהוא מעלה שלן מוקף בנשים בביקיני ולבוש חושפני, מסיבות פרועות או של אוספי הנשקים וכל הרכב של בילזריאן, וכמובן לתמונות שלו עם מפורסמים שונים. גברים בכל רחבי העולם היו מוכנים להרוג בשביל לנהל את סגנון החיים שלו, אבל מסתבר שלא הכול ורוד בעולם שלו, ושלפעמים יש דבר כזה 'יותר מידי טוב'.

"בחורה צריכה להיות שווה בטירוף כדי לגרום לי להתחיל להתעניין בה בכלל", הוא טען, והוסיף כי החל לדחות נשים שבעבר היה מחזר אחריהן נמרצות. "אתה הופך ליותר ויותר בררן", הוסיף, "זה נכון לגבי כל דבר: כסף, צעצועים, נשים - כל מה שהופך אותך לנהנתן. הרף פשוט ממשיך לעלות. תמיד יותר כיף לטפס על ההר מאשר לשבת על הפסגה שלו. צריך פשוט למצוא הרים אחרים לטפס עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully