וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם את נהג האובר מקבל מין אוראלי בנסיעה ופוצה ב-10 דולרים

29.7.2017 / 0:26

נוסע באובר נדהם כשנכנס לרכב וגילה נוסעת נוספת, מוסממת, שהעניקה מין אוראלי לנהג בזמן הנסיעה. כשהתלונן בפני החברה, הוא נדהם עוד יותר מהתגובה שלהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

חברת ההסעות השיתופיות אובר (Uber) הודיעה השבוע כי היא השעתה את אחד מנהגיה, שצולם במהלך אקט מיני עם הנוסעת לידו בזמן הנסיעה. אנר מנואל מבוסטון היה זה שחשף את התקרית, כשהתלונן בעמוד הפייסבוק של החברה על הנסיעה שלו – בה הנהג קיבל מין אוראלי מאישה שנסעה יחד עימם.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, כשמנואל נכנס לרכב הוא הבחין באישה שיושבת במושב הקדמי, למרות שהוא לא בחר באפשרות של נסיעה משותפת שמאפשרת לכמה נוסעים לנסוע יחד. "כשיצאנו לדרך, האישה במושב הקדמי, שללא ספק הייתה מסוממת, ניסתה לפתוח את הדלת ולא הצליחה לשבת בשקט", הוא כתב, "בשלב הזה היא התחילה ללטף את הנהג ולתפוס אותו". מנואל שיתף עם הגולשים גם את הסרטון שצילם בזמן האירוע, בה נראית האישה מלטפת ומנשקת את הנהג.

עוד בנושא
איך מסבירה אובר 11,000 תלונות על אונס בארה"ב?
אימה באובר: שני נהגים מתחזים הטרידו מינית וניסו לחטוף צעירות

מנואל המשיך וכתב ש"בשלב הזה היא התחילה להעניק לנהג מין אוראלי. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. ביקשתי מהנהג שיוריד אותי מיד".

לדברי מנואל, כשפנה להנהלת אובר בכדי להתלונן – הם פיצו אותו בהנחה של 10 דולרים לנסיעות באובר. "הם לא ענו לכל מכתבי התלונה שלי ודרשתי שהם יעשו משהו בנידון", הסביר מנואל מדוע החליט לפנות לתקשורת. כמובן ברגע שהסיפור והסרטון פורסמו בהרחבה בכל רחבי העולם הודיעה הנהלת אובר שהנהג מושעה ועומד בפני חקירה. "התנהגות הנהג לשעבר מחרידה ואינה מקובלת על הנהלת אובר" אמר דובר החברה, "ברגע שדיוחו לנו על מה שקרה השענו את הנהג מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully