וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסים פרטיים ומקלחות שמפניה: החופש של הילדים העשירים בשוויץ

10.8.2017 / 8:31

עמוד האינסטגרם "הילדים העשירים של שוויץ" מאפשר הצצה מדהימה לחיי התענוגות שהם חווים בחודשי החופשה. בתפריט: יאכטות, אלכוהול יוקרתי, בגדי מעצבים וכמות עצומה של דמי כיס מההורים

richkidsofswiss

ילדי ונערי ישראל נהנים (פחות או יותר) בימים אלה מהחופש הגדול, תקופה בת חודשיים במהלכה הם שוכחים מכל הצרות, מבלים וצוברים כוחות מחודשים לקראת שנת הלימודים הבאה. בין אם הם משתתפים בקייטנה, הולכים לחוף הים ולבריכה, לסרטים ולהצגות, או אפילו טסים לחופשה קצרה בחו"ל, הם פשוט שמחים להיות מחוץ לכותלי בית הספר. אם זאת, מסתבר שלא כולם מסתפקים בהנאות פשוטות בחודשי הקיץ - כפי שמוכיחה חבורה של ילדי עשירים שוויצרים.

עוד בנושא
עירום, כסף ופרובוקציות: הילדים העשירים שמעצבנים את העולם

אפילו פוטין הגיב: ילדי העשירים הרוסים מנקרים עיניים באינסטגרם

עמוד האינסטרגם "הילדים העשירים של שוויץ" מאפשר הצצה לחיי התענוגות המדהימים שלהם הכוללים יאכטות, מטוסים פרטיים, בגדי מעצבים, מכוניות יוקרה ומשקאות אלכוהולים יקרים שנשפכים כמו מים. נער אחד אפילו צילם חבילת שטרות שמנה של פרנקים שוויצרים, וכתב: "תודה על דמי הכיס, אבא".

תמונה אחרת מציגה נערה שנהנית ממקלחת של יין יקר כדי להצטנן, אחת אחרת צולמה על ידי נער שהשתמש בבקבוקי שמפניה מסוג 'דום פריניון' כדי להציג לראווה את אוסף שעוני הצלילה שלו. נער נוסף, לבוש בחלוק מוזהב, צילם את שירות החדרים שקיבל בבית המלון: דגני בוקר בקערת שמפניה, וכתב: "ארוחת בוקר בהנגאובר של אלופים". הם שותים, מעשנים ובעיקר לא מפסיקים לקנות ולהוציא כסף בקצב מסחרר וללא טיפת מחשבה. פשוט עולם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully