וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים רוצים לעבור על החוק כדי ש"השוטרת היפה בעולם" תעצור אותם

28.9.2017 / 10:21

תכירו את היילי, שהפכה לשוטרת לא מזמן ובו בזמן הפכה גם לכוכבת אינסטגרם בזכות יופיה. "הייתי נוסע במהירות מופרזת כדי לבהות בך כשתכתבתי לי דוח", כתב לה מישהו

צילום: אינסטגרם

מתי פעם אחרונה שמעתם על שוטרת עם 100 אלף עוקבים באינסטגרם? טוב, לא בכל יום מוצאים שוטרת כמו היילי דרו מטקסס, שהפכה לפופולרית ולא רק בגלל שהיא דואגת לשמור על החוק או לעצור אנשים רעים - ויותר בזכות המראה החיצוני שלה.

עוד בנושא:
שוטרת הסתבכה ועשתה הסבת מקצוע לחשפנית
השוטרת שמשגעת את קוריאה היא דוגמנית הלבשה תחתונה

באתרים מסוימים הגדילו לעשות והעניקו לה את התואר "השוטרת היפה בעולם". לא קשה להבין מדוע: שיטוט קל בחשבון האינסטגרם של היילי מראה שגם היא מודעת ליופי שלה, והיא מרבה להצטלם בבגדי ים ובבגדים חושפניים - מעבר לתמונות במדי המשטרה.

עוד באותו נושא

אלת היופי: תכירו את השוטרת הלוהטת שכבשה את הרשת

לכתבה המלאה

היילי, שהפכה לשוטרת בשלב מאוחר יחסית של חייה הצעירים, חולקת עם מעריציה חוויות מהעבודה היום-יומית שלה. "לא תמיד ידעתי מה אני רוצה לעשות בחיי, אבל תמיד ידעתי איזה אישה אני רוצה להיות. הפכתי לאישה הזאת, והייתי צריכה להילחם כדי שזה יקרה".

מצטערים לבשר לכם, אבל היא נשואה

גם מעריציה ברשת שמחים שזה קרה. "אני רוצה לראות מסמכים ורישיונות לסקסיות שלך", אחד כתב. אחר הוסיף: "וואו, בבקשה שימי אותי תחת מעצר אצלך". שלישי סיכם: "אני רוצה לנסוע במהירות מופזרת כדי שאוכל לבהות בך כשאת כותבת לי דוח".

  • עוד באותו נושא:
  • שוטרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully