וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי מיקס מאחוריך: הכירו את הפושעת הלוהטת בעולם

30.10.2017 / 8:53

תמונת המעצר של מירלה פונס בת ה-20 שותפה אלפי פעמים ברשת בזכות יופייה המיוחד ורבים כבר הציעו לשלם עליה ערבות שעומדת על 100 אלף דולר בגין שתי עבירות של גניבה והסתרת נשק

(צילום: יותם רונן)

האם נמצאה המחליפה הרשמית לג'רמי מיקס, הפושע החתיך בעולם שכבר זכה לבקר אצלנו ולהצטלם לקמפיין לוהט לצד בר רפאלי? הכירו את חברת הכנופייה הלוהטת בעולם - מירלה פונס בת ה-20 מקליפורניה - ששבתה את לבבות הגולשים בזכות תמונת המעצר שלה שפורסמה ברשת ע"י משטרת פרנזו.

מירלה פונס נעצרה בשני שעבר לאחר שהתבקשה לעצור בצד עם רכבה ע"י שני שוטרים. השוטרים מצאו ברכבה - בו נכחו שני חברי כנופיה נוספים ובנה התינוק - אקדח טעון בצבע סגול. היא מואשמת בשתי עבירות: הסתרת נשק ונשיאת נשק גנוב, וסכום הערבות שלה עומד על 50 אלף דולר לכל עבירה.

מירלה פונס היא הפושעת הלוהטת בעולם. משטרת פרנזו, צילום מסך
מירלה פונס היא הפושעת הלוהטת בעולם?/צילום מסך, משטרת פרנזו

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"הפושעת הסקסית בעולם" מתנצלת על פשעיה

לכתבה המלאה

המידע על מעצרה, כולל תמונת המעצר שלה ותמונה של האקדח הסגלגל שברשותה, פורסמו בדף הפייסבוק של משטרת פרנזו. התמונה שותפה מעל ל-4 וחצי אלף פעמים וזכתה לאלפי תגובות. חלק מהמגיבים הציעו לשלם את סכום הערבות שעומד על 100 אלף דולר. "אני הולך לשחרר אותה בערבות. שחררו את הגנגסטרית הלוהטת הזאת", כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "רק תגידו לי כמה ואני אשלם".

משתמשים אחרים גם לא הסתירו את דעתם על פונס. אחד כתב: "הפשע היחיד שהיא ביצעה זה לגנוב את לבי". אחד אחר הוסיף: "כמה חבל. היא יכלה להיות חשפנית או משהו כזה עם הלוק הנאה שלה".

הנשק שנמצא ברכבה של מירלה פונס. משטרת פרנזו, צילום מסך
האקדח שנמצא ברכבה של מירלה פונס/צילום מסך, משטרת פרנזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully