וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל פרסמה את האפליקציות והמשחקים הכי שווים של 2017

10.12.2017 / 9:19

ברשימת המשחקים השנה שולטים משחקי הפאזלים והחשיבה, לצד משחקים פשוטים שורפי זמן. ברשימת האפליקציות הפופולריות אין הרבה הפתעות; האפליקציה המומלצת של השנה תסייע לכם לישון טוב יותר

אפליקציית השנה - Calm

שנת 2017 מגיעה לסיומה ואחרי שגוגל חשפה את האפליקציות המובילות בחנות שלה, כעת תורה של אפל להציג את האפליקציות הפופולריות ביותר באפסטור. האפליקציה המומלצת ביותר השנה לאייפונים, לפי עורכי התוכן בחנות האפליקציות של אפל היא Calm, המסייעת למשתמשים לתרגל מדיטציה, להפחית לחצים ולישון טובה יותר. משחק השנה, לפי אפל, הוא Splitter Critters - משחק פאזל מקורי בו צריך לחלק את המסך ולחבר אותו מחדש.

האפליקציה המומלצת ביותר השנה לאייפדים, לפי עורכי האפסטור, היא אפליקציית עריכת התמונות, Affinity Photo. משחק השנה לאייפד הוא The Witness, בו תשוטטו באי נטוש מסתורי ותצטרכו לפתור חידות כדי להתקדם.

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
לא מפתיע: האפליקציות החברתיות ממשיכות להיות פופולריות./ShutterStock

את רשימת האפליקציות הפופולריות ביותר של השנה פותחת במקום הראשון האפליקציה Bitmoji, המאפשרת לכל אחד ליצור אימוג'ים בדמותו. במקום השני אפליקציית סנאפצ'ט, אחריה יוטיוב, המסנג'ר של פייסבוק, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל מפות, נטפליקס, שירות המוזיקה ספוטיפיי, אפליקציית ההסעות אובר, ג'ימייל, שירות המוזיקה פנדורה, אמזון, ווטסאפ, אפליקציית הקניות Wish, טוויטר, סאונדקלאוד, דפדפן כרום, Waze והמתחרה של אובר Lyft.

את רשימת המשחקים המובילים של 2017 פותח המשחק Super Mario Run, שכיכב גם ברשימות של משתמשי אנדרואיד; במקום השני המשחק 8 Ball Pool, במקום השלישי Snake VS Block, ברביעי Ballz שהייתה פופולרית גם בחנות של גוגל, במקום החמישי Word Cookies! ואחריהם: Subway Surfers, Episode ft. Pitch Perfect, Rolling Sky, Block! Hexa Puzzle, Paper.io, Solitaire, Bowmasters - Multiplayer Game, Color Switch, Piano Tiles 2, Choices: Stories You Play, Roll the Ball, Clash Royale, ROBLOX, Word Connect ו-Candy Crush Saga.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
20 האפליקציות הפופולריות ביותר השנה בחנות של אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
20 המשחקים הפופולריים ביותר השנה בחנות של אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully