וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה שגם אתם לא מכירים את אחד הסרטונים הוויראליים של השנה

27.12.2017 / 8:47

אחד מסרטוני היוטיוב הפופולריים ביותר של שנת 2017 הוא כנראה הסרטון שהכי פחות מגיע לו להגיע למעמד הזה - אבל כמעט 200 מיליון צופים חשבו אחרת

www.themasksinger.com

בואו לא נהיה קטנוניים: ברור שהסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב לשנת 2017 שייך ללואיס פונסי עם הקליפ לשיר דספסיטו שצבר 4.5 מיליארד(!) צפיות. אולם, אם לא נספור את כל הלהיטים שעשו לנו את השנה (שלא באמת נחשבים לסרטוני יוטיוב שעלו וגדלו בפלטפורמה המקוונת) - סרטון היוטיוב הנצפה ביותר לשנת 2017 שייך לזמר ששר במסכת צדפה.

כן, הסרטון הביזארי הזה צבר כמעט 200 מיליון צפיות ביוטיוב מאז פורסם ב-1 ביוני 2017 וסביר להניח שבכלל לא נתקלתם בו עד היום. לא שאנחנו מזלזלים בביצוע של הזמר המחופש אבל 197 מיליון צפיות על מה בדיוק?

צפו בקטע המלא:

עוד באותו נושא

אלו הם 25 הגיפים הפופולארים ביותר של השנה - כמה מהם אתם מזהים?

לכתבה המלאה

הסרטון לקוח מתכנית הכישרונות התאילנדית, "זמר המסכה", שמזכירה ברעיון את דה וויס. במקום כסאות מסתובבים - המתחרים לובשים על עצמם מסכות מגוחכות שמסתירות את זהותם. בסרטון הויראלי מופיע אחד המתמודדים בתכנית בתחפושת צדפה וזוכה לתשואות הקהל והשופטים. עשרת סרטוני היוטיוב המובילים ביותר זכו יחד ליותר מ-633 מיליון צפיות, שכמעט שליש מהן שייכות לסרטון הצדפה הביזארי הזה. כנראה שלעולם לא נבין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום הראשון שלכם. מתוך אחד הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב לשנת 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully