וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה מתארכת: מקרה מוות חמישי של שחקנית פורנו כבר אינו עובר בשתיקה

26.1.2018 / 8:22

אחרי שארבע כוכבות פורנו מצאו את מותן בשלושת החודשים האחרונים - ורק עשרה ימים לאחר מקרה המוות האחרון - דווח השבוע על מקרה מוות מצער נוסף של שחקנית פורנו צעירה שסבלה מהתמכרויות לסמים. הסוכנות שמייצגת אותה הסירה אחריות - וברשת הרוחות סוערות

צילום מסך

חמישה מקרי מוות של שחקניות פורנו בשלושה חודשים זה לא צירוף מקרים נדיר. אחרי מותן הטרגי של שיילה סטיילס, אוגוסט אימס, יורי לאב ואוליביה נובה - דווח השבוע כי כוכבת הפורנו אוליביה לואה בת ה-23 נמצאה ללא רוח חיים בשישי האחרון במכון הגמילה בו אושפזה - וברשת נשמעות קריאות לעבר תעשיית הסרטים למבוגרים הדורשות מהם לקחת אחריות על מקרי המוות ולספק תמיכה נפשית לשחקנים לפני שהרשימה תמשיך לגדול.

מאחר שמדובר במקרה מוות חמישי שנוסף לרשימה הטרגית, הסוכנות אליה השתייכה לואה, LA Direct Model, מסרה הצהרה רשמית שמדברת לא רק על מותה, אלא גם על התופעה ההולכת וגדלה: "ביקורות רבות הופנו לאחרונה בנוגע למספר כוכבות הפורנו שמתו בשנה האחרונה ובצער רב אנחנו מיידעים אתכם שהרשימה התארכה. נודע לנו שאוליביה לואה מתה הבוקר - שתנוח על משכבה בשלום".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בתעשיית הפורנו מודאגים: ארבע שחקניות התאבדו בשלושה חודשים

לכתבה המלאה

לואה אושפזה במכון גמילה באוקטובר האחרון, שוחררה משם כעבור שלושה חודשים וחזרה לשם מוקדם יותר החודש. "אוליביה לא עבדה מזה אוקטובר שנה שעברה", נמסר מטעם הסוכנות, "היא התמודדה עם כמה בעיות אישיות שהובילו אותה לאשפוז שנמשך כמעט שלושה חודשים. היא יצאה משם בתקווה לחזור לעבוד בתחילת השנה, אולם לאחר שחזרה לסורה היא נכנסה שוב למכון גמילה ונמצאה שם ללא רוח חיים".

המילים הבאות שנאמרו בידי הסוכנות הצליחו להרתיח את הגולשים, כשזו הסירה כל אחריות למקרה המוות של לואה ולא ייחסה קשר בין האובדן הטרגי למקצוע המפוקפק בו עסקה, "למשפחתה וחבריה היו חששות לגבי כמות התרופות שנרשמו לאוליביה והסכנה שנשקפה לה בשימוש בהן. אם הן עורבבו עם סמים או אלכוהול - ייתכן שזו הייתה הסיבה למותה". ברשת זועמים על ההחלטה של הסוכנות להאשים את לואה - על אף שסיבת מותה כלל לא אושרה באופן רשמי.

גולשים מיהרו לחפש רמזים לגורלה של השחקנית ומצאו בעמוד האינסטגרם שלה את הציטוט: "כל מה שאי פעם רציתי הוא להיות חופשיה". רבים רואים בזה התייחסות לתנאי העבודה הקשים בתעשיית הפורנו והאשימו את התעשייה בחוסר תמיכה נפשית ופיזית בעובדים. מכאן גם עלה בהם החשד שלואה התאבדה ולא מתה מצריכת יתר לא מכוונת של סמים - כפי שטוענת הסוכנות.

"אנחנו מרגישות לא שייכות"

אוליביה החלה לעבוד בתעשיית הפורנו ב-2016, לפעמים תחת השם אוליביה וולטייר. בעקבות מותה, שחקנית הפורנו ג'ינג'ר בנקס החליטה לפתוח פה על תעשיית הפורנו בראיון ל"הוליווד לייף". היא סיפרה שכוכבות פורנו נמצאות במצב מאוד רגיש וחוות מתחים רבים במקצוע, "הדרך שבה החברה מתייחסת לכוכבות פורנו היא הסיבה לדיכאון שלנו. אנחנו מרגישות לא שייכות, כמו אזרחים מדרגה שנייה", היא מספרת, "גם אני סבלתי מדיכאון בגלל האופן שבו אנשים שפטו אותי על העבודה שלי. זה החלק הגרוע ביותר בתפקיד, היחס של אנשים אליי בגלל מה שאני עושה לפרנסתי".

לדבריה, גם מטפלים פסיכולוגים לא מייחסים אהדה לכוכבי פורנו ולכן בנות רבות מעדיפות שלא לפנות אליהם, "אנחנו צריכות להגדיל את הקשר בין העובדים בתעשייה כדי שאנשים לא ירגישו לבד. קשה למצוא היום פסיכולוג שמקבל את העבודה שלך ולא גורם לך להתבייש במה שאת עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully