וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוזניות איירפוד האלחוטיות של אפל התפוצצו בשימוש

11.2.2018 / 9:28

הצרות לא עוזבות את אפל: אחרי פרשת האטת האייפונים והתקלות של אייפון X, כעת מגיע דיווח כי גם האוזניות האלחוטיות, המזוהות כל כך עם החברה, עלולות להיות פחות בטיחותיות ממה שהיינו רוצים

אוזניות איירפודס של אפל שהתפוצצו. צילום מסך
אם האוזנייה הייתה נשארת באוזן הנזק היה יכול להיות רציני./צילום מסך

סמארטפונים, כידוע, עלולים להתפוצץ ולהתלקח פה ושם. תקלות טכניות ופגיעות פיזיות מביאות להתחממות הסוללה אבל אחד הגאדג'טים האחרונים שהיינו מצפים מהם להתפוצץ הן אוזניות אלחוטיות; ולא רק בשל העובדה שהן ממוקמות בתוך האוזן שלנו רוב הזמן.

אוזניות האיירפודס האלחוטיות של אפל נחשבות למתקדמות מאוד אבל משתמש אמריקני אחד דיווח כי אלו החלו לעלות עשן לבן בעת שהיו בשימוש באוזניו במהלך אימון בחדר הכושר. ג'ייסון קולון, תושב טמפה שבפלורידה, אוהב להאזין למוזיקה במהלך האימון, אך הפעם זה היה עלול להסתיים באסון.

לדבריו של קולין, הוא הבחין בעשן לבן מתפשט מהאוזנייה הימנית שלו; הוא שלף אותה מיד וכנראה מנע נזק לאוזן: "כשחזרתי לאחר כמה שניות הבחנתי שהאוזנייה הימנית התפוצצה ונהרסה לגמרי. אמנם לא ראיתי בדיוק את רגע הפיצוץ, אך אין לי ספק שאם היא הייתה מתפוצצת באוזן היה נגרם לי נזק בלתי הפיך לאוזן".

הראיות לכך שאירע פיצוץ, למעט העובדה שהאוזניות הרוסות לחלוטין, הם סימני השריפה השחורים מסביב לאוזניה הימנית, שככל הנראה גם התלקחה; האוזנייה השמאלית נותרה ללא פגע. בחודש מרץ 2017 התפוצצו זוג אוזניות אלחוטיות במהלך טיסה מבייג'ינג שבסין למלבורן שבאוסטרליה וגרמו לבהלה בטיסה. אחת הנוסעות חשה לפתע תחושת צריבה על פניה, שנגרמה לאחר שהאוזניות האלחוטיות שלה החלו לבעור, לכאורה ללא שום סיבה מיוחדת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוזניות איירפודס של אפל שהתפוצצו. צילום מסך
האוזנייה השמאלית שנהרסה ספונטנית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully