וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקים, שלא תעזו להשתמש באימוג'ים האלה

14.2.2018 / 0:05

אחרי מחקר מקיף על שימוש באימוג'ים בקרב אנשים לא נשואים, הורכבה רשימת עשרת אימוג'י הפלרטוט הכי מרתיעים ומעוררי דחייה. במקום הראשון: הקריצה הנודעת לשמצה

צילום מסך

ולנטיינס דיי הגיע, ואם גם אתם רווקים שמנסים לשריין לעצמכם דייט לכבוד המאורע, אז מסתבר שעליכם לעקוב אחר כמה חוקי ברזל פשוטים שנוגעים - שימו לב - לאימוג'ים שבהם אתם משתמשים בזמן התכתבות עם בן זוג פוטנציאלי.

חברת הסלולר האמריקאית Insurance2go ערכה מחקר מקיף על השימוש באימוג'ים בקרב רווקים והגיעה לכמה ממצאים מפתיעים למדי: מסתבר כי יש כמה וכמה אימוג'ים שממש מעוררים דחייה. הראשון שבהם הוא אימוג'י הקריצה הפופולרי, אותו מומלץ להוציא לחלוטין משימוש. 29 אחוז מהרווקים שקיבלו את אימוג'י הקריצה הגיבו בצורה שלילית, ולעתים קרובות אף נמנעו מלבוא במגע פיזי עם השולח.

עוד ב"אסור לפספס"

תעלומת מותה של הדוגמנית הערומה שנפלה 14 קומות ממרפסת דירתם של זוג סווינגרס
רצה להציג את החברה שלו כבדיחה מרקדת - והפך אותה לכוכבת

אימוג'י שמרתיעים אנשים. Insurance2go, אתר רשמי
אימוג'י שמרתיעים אנשים/אתר רשמי, Insurance2go

אבל זה לא האימוג'י היחיד ש"מככב" בצמרת האימוג'ים המעוררים רגשות שליליים. באופן מפתיע, אימוג'ים הכוללים שימוש בלבבות ונשיקות, מתקבלים לרוב באופן שלילי.

אגב, בקרב גברים האימוג'י הכי מעורר דחייה הוא של קקי מחייך, בעוד אימוג'י של חתול נמצא גם הוא לא רחוק משם. ובקיצור, אם אתם בעניין של מערכת יחסית רומנטית עם אדם מסוים, כדאי מאוד שתשמרו על הכללים הבלתי כתובים של האימוג'ים.

אלה, למשל, לפי אותו מחקר האימוג'ים בהם משתמשים הכי הרבה בשיחות פלירטוט.

אימוג'י שאנשים משתמשים בהם לפלירטוט. Insurance2go, אתר רשמי
אימוג'י שאנשים משתמשים בהם לפלירטוט/אתר רשמי, Insurance2go

ולמקרה שאתם כבר נמצאים בזוגיות ומבולבלים מהשימוש באימוג'ים, עצתה של חוקרת ההתנהגות מרטינה מרסר, הכותבת עבור מגזין "סאנדיי וומן", היא לסמוך על בן או בת הזוג וללמוד את הרגלי השימוש שלהם באימוג'ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully