וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר הכי פופולארי בטינדר חושף את הסודות שלו להצלחה

16.3.2018 / 8:40

סטפן פייר טומלין יודע דבר או שניים על מציאת "האחד" באפליקציות ההיכרויות ואחרי שהוכתר בידי רבים כגורו ההיכרויות ברשת - הוא משתף כמה מהטיפים שלו לבניית פרופיל מצליח, אז כדאי שתקשיבו

Promo Video - Stefan-Pierre Tomlin by Igor Fain

ככאלה שמדפדפים שמאלה באופן קבוע בטינדר, אנחנו יכולים להעיד שכמה מהטיפים של גורו ההיכרויות, סטפן פייר טומלין, יכולים להיות מאוד מועילים עבורכם. הדוגמן בן ה-27 מלונדון הוא החבר הזה שכולם פונים אליו כשהם רוצים לפתוח פרופיל באתר או באפליקציית היכרויות. הוא בעצמו מצא את האחת שלו, ג'מה פאולר בת 25 מדבלין, בזכות הפרופיל הכתוב נכון שלו בטינדר - ושמח לייעץ לאחרים כיצד להשיג דייטים שהם מעבר לסטוץ דרך האפליקציות השונות. הוא בעיקר יוצא נגד שיטת ההכרויות המסורתית במועדונים וממליץ לכולם לעבור לסמארטפונים - כי רק שם, לדבריו, אפשר למצוא את הדבר האמיתי.

כשהיה רווק, סטפן זכה לאינספור התאמות בטינדר - אותן הוא זוקף לזכות הפרופיל שלו - ולא לעובדה שהוא דוגמן הורס. את זוגתו הוא הכיר בטינדר ביום האהבה בשנה שעברה - והשניים כבר בונים על חתונה. בשיחה עם FEMAIL, ציין סטפן שהטעות הכי נפוצה אצל גברים היא כתיבת פרופיל היכרות ארוך ומעיק. לדבריו, פרופיל ההיכרויות המושלם צריך להיות קצר וקליט, כמו זה שהיה שלו: "No likey, no righty". המטרה בפרופיל היא לתת הצצה לאישיות שלנו ועדיין למשוך אנשים לרצות לדעת עוד.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חרש את אירופה מבלי לשלם גרוש - רק בזכות סטוצים מטינדר

לכתבה המלאה

סטפן, שנבחר גם להיות הפנים של מותג בגדי הגברים 11 Degrees, מאמין שעתיד הדייטים הוא באפליקציות, "היום כבר לא מתחילים במועדונים. כולם היום נמצאים באפליקציות וזה הופך את תהליך בחירת הדייט שלך לפשוט הרבה יותר", הוא אמר. סטפן מאמין שחשוב להיות כנה עם האדם שמולך מתחילת השיחה, "חשוב שתדעו מראש מה אתם מחפשים ותהיו שקופים מהתחלה. כשאתם משוחחים עם מישהו באפליקציה, תמיד תשאירו פתח להמשך השיחה, כאילו אתם מכריחים את הדייט שלכם לדבר ולשאול את השאלות הרלוונטיות".

סטפן ממליץ גם לא לגרור את השיחות יותר מדי, "אל תמשכו את זה שבועות. אפשר לדבר יומיים ואז להציע להיפגש. בסופו של דבר אתם צריכים להיפגש, אז מה הטעם לחכות עם זה עוד?". טיפ נוסף של סטפן הוא להוסיף קישור לאינסטגרם - שכבה נוספת שמעניקה ביטחון לצד השני בהיכרות הראשונית עמכם.

סטפן פייר טומלין. צילום מסך
הפרופיל של סטפן פייר טומלין/צילום מסך

סטפן טוען שאם אי פעם יהיה שוב רווק - הוא יחזור ישירות לאפליקציות. "מפגש עם מישהו במועדון מוביל לעיתים קרובות לסטוץ, בלי כימיה ובלי שום דבר משותף. לעומת זאת, פגישה עם מישהו בעל תחומי עניין דומים מגדילה את הסיכוי ליצירת כימיה ולקשר ארוך טווח עם אותו אדם".

לסטפן יש גם טיפים לזוגות מביניכם. לדבריו, הסוד לשמירה על קשר ארוך טווח הוא הדאגה התמידית ל"תבלון" מערכת היחסים שלכם. ג'מה והוא נוהגים ללכת יחד למכון, לצאת לטיולים ולנסות פעילויות חדשות שירעננו את הקשר שלהם. "אני מארגן לה טיול בהפתעה לסוף החודש. אני תמיד דואג שיהיה משהו לצפות לו. אני מאמין גם שאנחנו עוד נתחתן", הוא אמר, "ככל שהימים חולפים אנחנו יותר מתקרבים זה לזו, ואשמח לעתיד משותף עם החברה הכי טובה שלי".

הכי חשוב - לא להתייאש. גם הדוגמן שלנו חיפש במשך שנתיים את האחת שלו - על אף אינספור הפניות שקיבל באפליקציה. הוא זוכר את התקופה הזאת לטובה, "הייתי אדם מאושר ונהניתי מתקופת הרווקות, אבל תמיד ידעתי שאני רוצה למצוא את הנפש התאומה והחברה הכי טוב שלי דרך הטינדר - וזה קרה בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully