וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את 8 ההבדלים: הדוגמנית שחושפת את מה שעשו לגופה בפוטושופ

18.3.2018 / 10:37

קירינה אירבי ממשיכה להכות גלים באינסטגרם ופרסמה עוד תמונה שלה בה רואים את גופה המקורי לצד גופה אחרי עריכה וריטוש, כשהמסר הוא "תאהבי את גופך כמו שהוא". תצליחו לזהות את כל השינויים?

צילום מסך

קירינה אירבי היא לא דוגמנית בגדי ים קונבנציונלית אירבי בת ה-28 החליטה להעביר מסר דרך דף האינסטגרם שלה כשחלקה עם עוקביה תמונה שבה היא מצולמת עם ביקיני על החוף. בתמונה רואים שתי גרסאות שלה - אחת ערוכה בפוטושופ ואחת לא בניסיון לחשוף את תעשיית השקר באינסטגרם עם מסר ברור - תאהב את הגוף שלך כמו שהוא ואל תשווה את עצמך למודלים לא מציאותיים.

בתמונה שהעלתה של עצמה בבגד ים היא ביקשה מהגולשים למצוא את שמונת השינויים שהיא ביצעה בגופה בתמונה הערוכה וכתבה - "פחות תשווה את עצמך לאחרים, ויותר תאהב את עצמך". הפוסט הזה של הדוגמנית האוסטרלית הכה גלים אצל 805 אלף עוקביה וגרף 40 אלף לייקים בפחות מ-24 שעות. הרבה עוקבים כתבו לה שהם מעדיפים את המקור והגרסה הלא ערוכה שלה.

הנה הפירוט

קרינה אירבי לפני ואחרי. אתר רשמי
קרינה אירבי לפני ואחרי/אתר רשמי

כפי שתוכלו לראות, קירינה ביצעה לא מעט שינויים בגופה בתמונה הערוכה כולל החלקת עורה, הסרת גומות, עיצוב מחדש של קו הלסת, הקטנת המותניים, צימוק הירכיים ועוד. התגובות בפוסט הזה היו מאוד מפרגנות והרוב כתבו לה שהם מעדיפים את התמונה המקורית. ואתם?

עוד בנושא
הדוגמנית שחושפת את האמת מאחורי תמונות ביקיני באינסטגרם
הסופרמודל חושפת את פרצופן האמיתי של דוגמניות האינסטגרם

עוד באותו נושא

לפני ואחרי: היפהפיה שחשפה את השקרים של דוגמניות האינסטגרם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully