וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור חמישה חודשים: נחשפה סיבת המוות של כוכבת הפורנו

26.4.2018 / 0:16

מתברר כי יוריזאן בלטרן, שמתה במיטתה בקליפורניה בגיל 31, סבלה משילוב של מחלת ריאות ומנת יתר של כדורים. חברה חשף כי גם היא, כמו רבות אחרות, סבלה מהתמכרות לסמים

אתר רשמי

חמישה חודשים חלפו מאז שכוכבת הפורנו יוריזאן בלטרן נמצאה מתה במיטתה שבקליפורניה בגיל 31, וסיבת המוות סוף סוף נחשפה. מסביב גופתה של בלטרן, שהיתה ידועה בשם הבמה יורי לאב, היו מוטלים משככבי כאבים, ומתברר כי היא מתה משילוב של מחלת ריאות קטלנית ומנת יתר של כדורים.

עוד בנושא:

בתעשיית הפורנו מודאגים: ארבע שחקניות התאבדו בשלושה חודשים
כוכבת פורנו תובעת: נאנסתי והוכתי בברוטליות בצילומים
כוכבת פורנו התאבדה בתלייה - בגלל בריונות רשת?
כוכבת פורנו חושפת את הצד האפל של התעשייה: זה הסקס הכי גרוע

חברה, ניק מלילו, טען כי היא "מתה בשנתה", לאחר תקופה סוערת שעברה עם בן זוגה. כמו כן, חשף כי בדומה לנשים רבות בתעשיית הפורנו, גם בלטרן היתה מכורה לסמים ולכדורים. "קשה מאוד לנשים בתעשיה למצוא גברים שיקבלו אותן כמו שהן", אמר. "בגלל זה היא לקחה סמים. תעשיית הפורנו מפוצצת בסמים, בעיקר קריסטל מת', כי זה זול, ובכדורים".

עוד באותו נושא

האם זו הסיבה שכל כך הרבה כוכבות פורנו התאבדו לאחרונה?

לכתבה המלאה

בלטרן הופיעה על שער המגזין "לואו ריידר" כשהיתה בת 18, ולאחר מכן הצטלמה בעירום למגזין "פנטהאוס". היא התפרסמה בכך ששיחקה את קורטני קרדשיאן בסרט פורנו, ובשלב מסוים כתבה ציוץ מצמרר משהו בטוויטר: "אני מקווה שהמוות שלי יגיע מאוחר, כשאני מאוהבת ומעט שיכורה".

גל מותן של כוכבות הפורנו מזעזע את אנשי התעשייה, שהחליטו שהגיע הזמן לעשות מעשה. שי לאב -חברתה של יורי - חשפה את האמת על היחס המזלזל שזוכות לו כוכבות הפורנו בגלל המקצוע שלהן. "אתם יודעים מה הכי נורא? את רק רוצה להיות עצובה ולבכות למישהו ואת תקועה בלנסות לרצות אנשים ברשתות החברתיות כאילו החיים אינם חשובים. להיות כוכבת פורנו זו עבודה קשה יותר ממה שאתם חושבים ואני חושבת שנשים שעובדות בתעשייה צריכות לקבל יותר כבוד על העבודה הקשה שלהן".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully