וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה האישה מהמם של החבר שדעתו מוסחת - ולא תאמינו איפה

30.6.2018 / 0:18

משתמש טוויטר חיפש אחר כוכבי תמונת הסטוק שהפכה למם הנפוץ ביותר ברשת - בו נראה גבר תפוס שדעתו מוסחת מאישה בשמלה אדומה - וגילה תגלית מפתיעה, תרתי משמע, על החברה הנבגדת

Distracted Boyfriend Meme: The Movie\vulture

מאחר שכולנו מכירים היטב את המם על החבר שדעתו מוסחת מאישה בשמלה אדומה, משתמש טוויטר בשם ארני סמית' חפר באוסף תמונות סטוק וגילה תגלית מפתיעה על אחת הדמויות במם הנפוץ ביותר ברשת. החברה הנבגדת, שמופתעת לגלות מה מסיח את דעתו של החבר שלה, מככבת בעשרות תמונות סטוק אחרות - וכמו בזו המפורסמת, גם בהם היא מופתעת. מאוד מופתעת. למעשה, היא כל הזמן מופתעת ורק מדברים שבכלל לא מפתיעים.

סמית' כתב בציוץ המקורי שלו: "מכירים את הבחורה מימין? יש לי משהו להראות לכם". בתגובה לפוסט הזה הוא פרסם כמה תמונות סטוק בכיכובה - שבכולם מבט מזועזע דומה.

המם הנפוץ:

והנה היא שוב בהלם

כאילו ממש בשוק

אבל ממש

זה מדבק

אולי היא מסתכלת על תמונה של חבר שלה עם האישה בשמלה האדומה?

אולי אם אתה תחזיק זה יהיה פחות מפתיע? לא.

גם רעש הגלים לא מצליח להרגיע אותה

שתסתכל לאן היא הולכת

אבל לא רק בסמארטפון שלה קורים דברים מחרידים

וגם חברה שלה בהלם

וגם עמיתה לעבודה בשוק טוטאלי

לפעמים גם בדפים כתובים דברים מסעירים

איזו שוקיסטית את!

ולפעמים אפשר גם סתם להיות בהלם בלי סיבה

כפי שראיתם, האישה מהמים של החבר שדעתו מוסחת נמצאת בהלם תמידי, מה שמפחית מערכה של התגובה המקורית שלה לחבר הבוגדני. השניים לא הסכימו להתראיין צלם התמונה, אנטוניו גוילם, שוחח עם השניים ומסר את דבריהם ל-INSIDER. השניים, המכונים לאורה ומריו, הופתעו (טוב די להיות מופתעים) לגלות כמה שהמם שלהם פופולארי. "אנשים התחילו לשתף אותי בממים האלה וזה העמיס לי את העמוד. פנו אליי אפילו אנשים שלא פגשתי הרבה שנים", סיפר החבר שדעתו מוסחת.

החברה המופתעת (ששמה הוא קרלה ראמוס) הוסיפה: "זה די מוזר להיות מם ויראלי, אבל זה גם מצחיק בגלל מה שעשו מזה. זה היה די מפתיע לגלות שהתמונה הפכה לויראלית". כשנשאלה אם אנשים מזהים אותה ברחוב, היא אמרה: "אם אעשה פרצוף מופתע כמו בתמונה, אולי יזהו אותי, אבל לא, אף אחד עדיין לא זיהה אותי. אפילו כמה חברים אמרו לי 'תראי, האישה הזאת נראית ממש כמוך!' ואמרתי להם "זאת אני!" חחח".

"אני חושבת שכל אחד מצא את עצמו פעם בתור האישה בשמלה האדומה, אולי בלי המבט החצוף. לעומת זאת, מעולם לא מצאתי את עצמי במקום הדמות שאני גילמתי. אף פעם לא הייתי בסיטואציה שחבר שלי מסתכל על אישה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully