וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפיתם בכל התמונות של החברים ביומיים האחרונים": העדכון החדש של אינסטגרם

3.7.2018 / 9:01

אינסטגרם מתעדכנת: בשבוע האחרון עודכנה אינסטגרם פעמיים ומעתה תדעו מתי צפיתם בכל התמונות שהחברים שלכם העלו בימים האחרונים ועוד מוסיפה אינסטגרם סטיקר חדש שישפר את האינטראקציה ביניכם לבין מי שעוקב אחריכם

בימים האחרונים אינסטגרם השיקה שני פיצ'רים חדשים: הראשון הוא סטיקרים חדשים שיאפשרו ליצור אינטראקציה ואילו השני יעזור לכם לסגור את האינסטגרם ויפיג את החשש שלא פספסתם אף תמונה. באינסטגרם מבינים שהמשתמשים מכורים ורוצים לראות עוד ועוד תמונות והמשתמשים המכורים באמת, מפחדים שפספסו תמונות של חברים. "שמענו שזו משימה די קשה לעקוב אחרי כל הפוסטים. עם ההודעה, תוכלו להבין טוב יותר את הפיד ולדעת שלא פספסתם אף תמונה או וידאו", אמרו באינסטגרם. כידוע האלגוריתם של אינסטגרם לא מציג תמונות על בסיס כרונולוגי אלא על בסיס האנשים שאתם נוהגים להסתכל בתמונות שלהם. אם אינסטגרם באמת הייתה רוצה לתת לנו כלי שיעזור לנו להבין את הפיד, היינו שמחים ליהנות גם מצפיה בתמונות בסדר כרונולוגי.

עוד בנושא:

אינסטגרם מעדכנת את הסטורי ותאפשר שיתוף נוח יותר
אינסטגרם מוסיפה כפתור להשתקת החברים
הפיצ'ר שאף אחד לא חיכה לו: אינסטגרם תאפשר העלאת סרטונים באורך של עד שעה

הפיצ'ר החדש של אינסטגרם. יח"צ,
"מעתה לא תצטרכו לגלול שעות באינסטגרם בחשש שפספסתם תמונה של החברים"./יח"צ

הפיצ'ר השני שהשיקה כאמור, הוא סטיקר חדש המאפשר אינטראקציה עם המשתמשים. על ידי הסטיקר, המשתמשים שרואים אותו יוכלו להגיב בצורה טקסטואלית. אינסטגרם מקווה שהסטיקר החדש יאפשר למשתמשים לתקשר אחד עם השני בצורה נוחה יותר, ויגרום להם להיות פעילים יותר באפליקציה. עוד מייעדת אינסטגרם את הסטיקר לחברות המעוניינות לפרסם ולייצר אינטראקציה מוגברת עם הלקוחות. ניתן גם להוסיף לצד השאלון לחצני תשובה חיוביים ושליליים וכן סליידרים עם אימוג'ים בדומה למה שקיים כבר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully