וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע אנוש בעופרת יצוקה וכעת מחפש עבודה: הפוסט שריגש מדינה שלמה

5.7.2018 / 7:00

"לפני כ-9 שנים נפצע בהיותו חייל במבצע עופרת יצוקה. הפציעה הייתה קשה מאוד, אחי היה במצב אנוש", כך התחילה שלהבת את הפוסט שריגש מדינה שלמה וזכה לעשרות אלפי שיתופים ואלפי תגובות. בפוסט ביקשה עזרה במציאת עבודה עבור אחיה, נכה צה"ל שנפצע קשה

הפוסט שריגש מדינה שלמה. צילום מסך, צילום מסך
הפוסט הוויראלי שריגש מדינה שלמה. (צילום מסך)/צילום מסך, צילום מסך

ברשת החברתית פייסבוק ניתן לראות אינספור בקשות של כמעט כל דבר אפשרי, החל מעזרה עם הסמארטפון ועד להתייעצות בנושא אישי. אבל הפוסט הבא שנחשף בפני מאות אלפי ישראלים, הצליח לרגש את כולם. "משתפת בסיפור אישי. אחי בן 29 מתגורר כיום ברמת גן. לפני כ-9 שנים נפצע בהיותו חייל במבצע עופרת יצוקה. הפציעה הייתה קשה מאוד, אחי היה במצב אנוש. בנס רפואי נשאר בחיים אך נשאר נכה על כיסא גלגלים", כך כתבה בדף הפייסבוק שלהבת סבן, אחותו של יוסי שנפצע במבצע עופרת יצוקה והיה במצב אנוש. מאז הפוסט שותף כמעט 20 אלף פעמים וזכה ל-15 אלף לייקים ואלפי תגובות. בתגובות ניתן למצוא אלפי ישראלים שהתגייסו לעזור ליוסי, בין אם זה עם ביטוח לאומי או במציאות עבודה.

"אחי הינו עצמאי בחייו, נוהג, מתגורר בדירה חדשה וחי שיגרת טיפולים. לפני כשנה החליט שהגיע הזמן ללמוד משהו שהוא אוהב ורוצה לעבוד בו - תחום עריכת וידאו. מאז ועד היום מחפש עבודה ולא מוצא, נתקל בסירובים רבים בשל היותו נכה".

שלהבת ספרה לנו כי הרעיון להעלאת הפוסט החל בעת שדיברה עם אחיה על המצב והחליטה לקחת את הנושא בידיים ולשנות את המציאות. שלהבת פרסמה את הפוסט בקבוצת הישוב שבו גרה ושם ביקשו האנשים שתהפוך אותו לציבורי. אז היא פרסמה את זה בדף הפייסבוק הפרטי שלה ותוך שעות הפוסט שותף אלפי פעמים. "החלטתי לקדם את זה, לנסות לעשות משהו וזה התחיל מפרסום בקבוצה של האזור שלי של קהילת חריש ופשוט אנשים ביקשו שאעלה את זה בדף שלי ומהרגע שעשיתי את זה, זה התחיל להתפרסם והגיע לסדר גודל כזה והאמתי שזה מאוד משמח. קיבלנו המון פניות, הרבה הצעות, גם הרבה שיחות מכל מיני נכים שעברו בדיוק את אותו הדבר. מאוד מחמם את הלב, אנשים נרתמו לעזור ופרסמו ביוזמתם בקבוצות של עריכת וידאו וכל קבוצה אפשרית הפוסט הזה הגיע. זהו. כרגע הוא צריך להחליט. עכשיו זה נהיה כבר יותר קשה". הוסיפה

יוסי אחיה סיפר: "אני לא מסוגל לעמוד בקצב מההודעות בפרטי, לי ולאחותי. שולחים הרבה הודעות, גם מנסים לקשר אותי לבעלי חברות וגם בעלי חברות בעצם פונים אליי. הפוסט הזה מאוד עזר".

עוד באותו נושא

יריקות, קללות ואיומים: נסיעת האימה באוטובוס לכפר סבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully