וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריקות, קללות ואיומים: נסיעת האימה באוטובוס לכפר סבא

21.6.2018 / 12:36

"תקשיב אם עוד פעם אחת אתה מבקש שקט אני מוציא את האולר". את הנסיעה האחרונה של רעות וחבריה באוטובוס הם לא ישכחו בזמן הקרוב. במהלך נסיעה שגרתית מהים, ביום האחרון ללימודים, חבורה של נערים השליטו איימה על האוטובוס. לא תאמינו מה הייתה תגובת הנהג

פוסט ויראלי בפייסבוק - יריקה על השיער. צילום מסך, צילום מסך
זה התחיל בקללות ואיומים ונגמר ביריקה של אחד מהנערים על אחת מהנוסעות./צילום מסך, צילום מסך

נסיעה באוטובוס בדרך כלל עוברת בצורה שקטה וללא הפרעות, אך הנסיעה של רעות שהתרחשה אמש מהרצליה לכיוון כפר סבא בקו 29 של מטרופולין, הייתה נסיעת איימה שבמהלכו לדבריה, איימו עליה נערים בני 17 ואילו הנהג, לא עשה דבר כדי לעצור את זה. "עלו אתנו חבורה של 5 נערים בסביבות גיל 17. 5 הדקות הראשונות היו בסדר, עד שאותם נערים החליטו לצעוק אלינו. זה התחיל מ-'זאתי הג'ינג'ית' 'זאת עם הקסדה' וצוחקים ודופקים על דפנות האוטובוס. אחרי שביקשנו מהם שיהיו בשקט כי הם לא נמצאים לבד באוטובוס, המצב רק החמיר". כתבה רעות בפוסט בפייסבוק שהפך לוויראלי בשעות האחרונות וזכה למאות שיתופים.

"כעבור כמה דקות בודדות התחילו האיומים. הם פנו לילד שישב לפנינו ואחד מהנערים פתח בצרחות: רואים את הילד הזה? אתמול באנו 7 ילדים ופירקנו אותו! איזה לינץ' הוא קיבל". עוד לדבריה הם המשיכו לנוסעת אחרת וקראו לה "את לסבית! אני אומר לך אחי בדוק היא לסבית". כשברקע לדבריה מלווים דבריהם בקללות נוספות. אחרי שאיימו על נוסעים נוספים, לדבריה, ידיד של רעות ביקש מהם שקט ובתגובה איימו עליו שבמידה והוא מבקש שוב פעם שקט, הם מוציאים עליו את האולר.

עוד בנושא:
"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת
"את לא יכולה להיכנס לבושה ככה": מאבטח הרכבת שעיכב נוסעת בגלל איך שהתלבשה
הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת
"לא יודע אם זה מונדיאל או לחפש את אפי": ברשת צוחקים על שידור המונדיאל

עוד כתבה כי האיומים על הנוסעים וההצקות המתמשכות של חבורת הילדים בני ה-17 פחות הפריעו לנהג שנשאר אדיש למקרה. כשפנו אל הנהג הוא אמר להם בתגובה: "אין מה לעשות, ככה זה בקיץ", כך כתבה רעות בפוסט. נסיעת האימה שנמשכה רק התדרדרה ובמהלכה הם החלו לקלל ולזרוק חפצים על רעות וחבריה ובסופה ירקו על השיער של חברה של רעות. "אחרי שירקו על השיער של חברה שלי פניתי אל הנהג והוא התעלם כשאמרתי לו את זה שוב הוא פשוט אמר 'ילדה תחזרי אחורה את מפריעה לי'".

פנינו אל רעות שסיפרה לנו שתחילת הנסיעה הייתה רגועה ואז משום מקום, החלו הנערים לזרוק הערות ו-"כל מיני כדורים וקליפסים". ברגע שהם הבינו שזה לא יפסק, הסתובבה רעות אל הנערים וביקשה מהם בטון רגועה שיפסיקו כי אף אחד לא מחפש לריב ויש להם נסיעה ארוכה. מאותו הרגע, סיפרה שהנערים החלו לקלל אותם. עוד קיללו הנערים נער אחר שלא עשה להם דבר שבסופו של דבר ירד מהאוטובוס בגלל ההשפלות ואילו ילדה נוספת שנכחה בסיטואציה, צלמה את המקרה ובתגובה הנערים החלו לקלל אותה.

עוד סיפרה בשיחה עמנו שהאוטובוס התחלק לחצי - כולם עברו לחלקו הקדמי של האוטובוס כדי להימנע מהמפגש עם הנערים ואילו הם, ישבו מאחורה על הכיסאות בעוד שכל האוטובוס מצטופף בחלקו הקדמי כדי לא ליצור מגע ואינטראקציה עם הנערים שקיללו.

ממטרופלין נמסר: אנו פועלים מול הנהג לבירור יסודי של האירוע. ישנן הנחיות ברורות במקרים מסוג זה, החברה רואה בחומרה רבה כל מעשה אלימות או בריונות בתוך האוטובוס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully