וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשה של נתניהו: דוגמנית נשק וכוכבת רשת

9.7.2018 / 13:38

דוגמנית נשק בינלאומית, שירתה ביחידה קרבית וחולמת להיות כוכבת בהוליווד; וואלה! סלבס דיווחו על הדייט הלילי של אורין ג'ולי, דוגמנית הנשק עם נתניהו הצעיר. הבאנו לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת עליה

צילום: רועי סרוסי

בשנה שעברה דיברנו עם אורין ג'ולי, רגע לפני שהפכה לדוגמנית כלי נשק בינלאומית. אורין ג'ולי אחזה M-16 בפעם הראשונה בשירותה בצה"ל, בו היא שירתה כלוחמת בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף. מאז חייה השתנו מקצה לקצה ואם עד אתמול לא ידעתם מי היא, ככל הנראה שאחרי הדייט הלילי של ג'ולי עם לא אחר מאשר אבנר נתניהו, אין אחד שלא יכיר אותה. וואלה סלבס! דיווחו כי ג'ולי ונתניהו הצעיר נפגשו אמש (א') בבית קפה אינטימי בקריית אונו. ג'ולי בת ה-24, גדולה מנתניהו הצעיר בשנה ונחשבת לדוגמנית הנשק המובילה בישראל.

מאז שירותה הצבאי, חייה השתנו מקצה לקצה והחיבה שלה לכלי נשק חמים הפכו אותה לכוכבת רשת בינלאומית עם מאות אלפי עוקבים מרחבי העולם. ג'ולי מפרסמת באינסטגרם ובפייסבוק תמונות שלה עם נשק במדים, אבל לא רק. ג'ולי בת 24 ובעמוד האינסטגרם שלה יש כבר 277 אלף עוקבים. היא אחת מהישראליות היחידות שמתמחה בדוגמנות של כלי נשק, קטגוריה שפורחת בשנים האחרונות. התחלתי להיות ויראלית לפני שנתיים", היא מספרת בשיחה עם וואלה! TECH. "בצבא הייתי לוחמת והייתי מעלה תמונות מגניבות שאני מטפסת על חבלים עם הנשק שהיה לי, וראיתי שזה צובר תאוצה. התחלתי לעבוד עם חברת כלי נשק וציוד קרב ועשינו תמונות מקצועיות וככה הכל התחיל".

אבנר נתניהו, אורין ג'ולי. ניר פקין
בין כנסי הנשק בחו"ל לבין האימונים במטווחים, יצאה ג'ולי לדייט לילי עם נתניהו הצעיר./ניר פקין

אולי נראה שהשירות הצבאי של ג'ולי עבר בקלות אבל הליך הגיוס לצה"ל היה כלל לא פשוט עבורה; היא התגייסה עם פרופיל 64 ורצתה מאוד להיות לוחמת. רק כחצי שנה לאחר הגיוס, הצליחה ג'ולי להעלות את הפרופיל ולעבור לתפקיד לוחמת בפיקוד העורף.

מאז שסיימה את שירותה הצבאי, התנסתה ג'ולי בפירוק, הרכבה וירי בדגמי נשק רבים אך לדבריה הנשק המועדף עליה הוא ה-M4. "אני מאוד אוהבת את ה-M4 אבל אני משוחדת כי זה מה שהיה לי בצבא. אני גם מאוד אוהבת את gliboa snake double barrel AR-15".

מאז שהפכה לדוגמנית נשק בינלאומית, ג'ולי מתזזת בין תערוכות בעולם ומזוהה על ידי גולשים מכל רחבי הגלובוס. בשנה שעברה סיפרה לנו שכשטסה לחו"ל לייצג חברת כלי נשק ישראלית, זוהתה על ידי אוהבי נשק מכל העולם, "אפילו מישהו מפקיסטן", אמרה אז בהתלהבות.

הפופולריות של ג'ולי ברשת רק הולכת וגוברת, אין ספק שהדייט הלילי עם נתניהו הצעיר יעזור לג'ולי לצבור עוד כמה אלפי לייקים ולהכניס לעוד ישראלים את השם שלה לתודעה. מה שבטוח, אנחנו הולכים לשמוע עליה עוד הרבה. עוד אורין סיפרה לנו כי היא רואה עצמה בעיקר בתחום כלי הנשק ואף מאמינה שזה חלק ממגמת העצמה נשית עולמית; השאיפה שלה, היא להיות שחקנית בהוליווד ואם נתניהו הצעיר בונה על חתונה, כדאי שגם יתחיל לארוז ולשקול מגורים בלוס אנג'לס.

עוד באותו נושא

יורה לכל הכיוונים: החיילת הישראלית שהפכה לכוכבת רשת בכל העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully