וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף זה קורה: הפיצ'ר הכי טוב בספוטיפיי הגיע לישראל

12.7.2018 / 11:05

ספוטיפיי ידועה ביכולת שלה להתאים שירים בצורה מדויקת לפי הטעם המוזיקלי של המשתמשים. בחו"ל, שירות הסטרימינג מפעיל פלייליסט בשם "Discover Weekly" שמתעדכן מדי שבוע על פי הטעם המוזיקלי שלכם. כעת הפלייליסט הגיע גם לישראל, בערך

עריכת וידאו:ניר חן

ספוטיפיי ידועה באלגוריתם המתקדם שלה שמתאים שירים בהתאם להעדפת המשתמש. האלגוריתם שספוטיפיי פיתחה עושה עבודה מצויינת ובעולם המשתמשים יכולים ליהנות מפלייליסט בשם Discover Weekly עם שירים חדשים שמותאמים במיוחד לטעם המוזיקלי שלהם. בארץ מאידך, החברה בחרה שלא לשחרר את הפלייליסט במועד השקת השירות בישראל. השירות הושק בחודש מרץ האחרון והצטרף אל דיזר ואפל מיוזיק, השירותים הבינלאומיים שפעלו בישראל עוד לפני השקת ספוטיפיי. מדובר בשירות הסטרימינג הפופולרי ביותר בעולם שמונה עשרות מיליוני משתמשים כשרובם בתשלום. בעבר ספוטיפיי עדכנה את התוכנית החינמית והרחיבה את האפשרויות. כעת הפלייליסט שכולם חיכו לו מגיע לישראל. עד כה הפלייליסט היה זמין רק בחיפוש ספציפי וניתן היה לשמור אותו ואילו בימים האחרונים, התווסף למסך שלנו בספוטיפיי את הרשימת השמע המיוחלת.

הפלייליסט החדש של ספוטיפיי. מייקי לוי, צילום מסך
"הפלייליסט החדש שיקלע בדיוק לטעם המוזיקלי שלכם"./צילום מסך, מייקי לוי

בספוטפיי עושים שימוש ב-Machine Learning ותוך זמן קצר החברה יודעת בדיוק את הטעם המוזיקלי שלכם. אנחנו נתקלנו בלא מעט אנשים שנדהמו מהיכולת של ספוטיפי וגם כמה אנשים שלטענתם, ספוטיפיי לא קלעה בכלל אל הטעם המוזיקלי שלהם. הפלייליסט יציג לכם שירים חדשים שרק עכשיו שוחררו וכדי לגשת אליו לחצו על תפריט הבית ובראש התפריט אמור להופיע לכם הפלייליסט. במידה והוא עדיין לא עודכן, אתם יכולים לחפש אותו בשורת החיפוש ולכתוב "Discover weekly". משום מה, ספוטיפיי הסתירה את הפלייליסט מזה כמה חודשים. הפלייליסט מתעדכן בכל שבוע, ביום שני כשרשימת השירים הקיימת נמחקת לגמרי. לכן, מצאתם שיר שאתם אוהבים, אל תבנו על זה שהוא ישאר בפלייליסט הזה לנצח ושמרו אותו בסמארטפון שלכם.

מספוטיפיי נמסר בתגובה: "בספוטיפיי אנחנו כל הזמן מבצעים מספר רב של בדיקות כדי לשפר את חווית המשתמשים שלנו. חלק מהבדיקות האלו סוללות את הדרך להרחבת חווית המשתמש וחלק משמשות כלמידה חשובה. אנחנו לא הולכים להגיב באופן ספציפי על הבדיקות בזמן הזה".

עוד באותו נושא

עשרה דברים שכל משתמש ספוטיפיי חייב לדעת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully