וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את כרטיסי האשראי: כל הדברים השווים שכדאי להזמין מאמזון

מדי שנה מקיימת אמזון את ה-Prime Day יום שבו אלפי מוצרים מוצעים בהנחות משמעותיות. במהלך הלילה יום המכירות החל גם בארצות הברית ובמהלכו אמזון קרסה. כעת האתר חזר לפעילות תקינה ואספנו עבורכם את כל המבצעים השווים

אמש בשעה 22:00 נפתח יום המכירות השנתי של אמזון בארצות הברית וגרם לאתר הסחר המקוון לקרוס כמה פעמים. אותו יום מכירות שנתי מיועד עבור הלקוחות בתשלום, כאלו שמשלמים מדי שנה סכום של 99 דולרים ונהנים ממנוי Prime המקנה משלוחים חינם ומבצעים בלעדיים. אולם במיוחד בשביל יום המבצעים או לקוחות מזדמנים, אמזון מציעה מנוי Prime לשבוע ומצטרפים חדשים יכולים ליהנות מחודש חינם, ללא התחייבות וללא תשלום. רגע לפני שאנחנו מתחילים עם המבצעים השווים, חשוב לשים לב לשני דברים: המשלוחים ומוצרי החשמל. חלק מהמוצרים אינם נשלחים לישראל, לכן אתם צריכים להיעזר בשירות משלוחים כמו DealTas או Ushops. שניהם מציעים מבצעים אטרקטיבים במיוחד עבור יום הקניות. הדבר השני הוא מוצרי חשמל: שימו לב שאת רוכשים מוצר שמתאים למתח הישראלי, כלומר 110-240 אחרת תצטרכו ממיר מתח ולא תוכלו להסתפק במתאם הקטן.

חבילות של אמזון. ShutterStock
יום המבצעים של אמזון בשיאו ועשרות אלפי פריטים מוצעים בהנחות ענק/ShutterStock

עוד חשוב לשים לב שחברות Ushops ו-DealTas מספקות לכם כתובת בארצות הברית, מדובר בכתובת של המחסנים. את המוצרים תצטרכו לשלוח לשם וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שאת הכל תשלמו מראש ולא יהיו לכם הפתעות. זכרו שמעל הזמנות בסכום של 75 דולרים, תצטרכו לשלם מע"מ ועל מוצרים נבחרים תצטרכו לשלם גם על מסים. שימו לב גם שבמידה ונרשמתם לאמזון בפעם הראשונה ונרשמתם לאמזון פריים, שימו לב שאתם מבטלים את המנוי אחרי חודש או שאמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים.

עוד באותו נושא

בשיא יום הקניות השנתי של אמזון: האפליקציה והאתר קרסו

לכתבה המלאה

באמזון בריטניה ניתן למצוא קטגוריות שלמות כמו מזוודות, בהנחות משמעותיות. מדובר במזוודות איכותיות של סמסונייט שנשלחות לישראל. המחירים נעים החל מ-71 פאונד למזוודת טרולי שעמה ניתן לעלות על המטוס ועד למזוודה גדולה הנשלחת לבטן המטוס שנמכרת במחיר של 86 פאונד.כך לדוגמה, ניתן למצוא מזוודת XL עם 120 ליטרים במחיר של 91 פאונד לפני מע"מ ומשלוח. עד הבית, זה יעלה לכם 150 פאונד, כלומר בערך 719 שקלים למזוודה של 120 ליטרים. עוד לסמסונייט אחריות בינלאומית של חמש שנים, כך שתוכלו לממש אותה גם כאן.

מזוודות של סמסונייט אמזון פריים דיי. צילום מסך
מזוודות של סמסונייט בהנחות גדולות/צילום מסך

קטגוריה נוספת שמוצעת למכירה באמזון בריטניה היא נעליים, ניתן למצוא אינספור מותגים במחירים של החל מ-18 פאונד. בין המותגים, ניתן למצוא מותגים מוכרים בהנחה כמו Vans, Skechers,Puma ועוד. המותגים האלו מוצעים בהנחה של עד 50 אחוזים ומכיוון שאין מכס על נעליים והמחיר נמוך מ-75 דולרים, לא תצטרכו לשלם מכס או מע"מ. עוד רוב הזוגות נשלחות לישראל בחינם, ללא עלות, רק שימו לב שאתם מנויים לאמזון פריים.

נעליים אמזון פריים דיי. צילום מסך
ניתן למצוא אינספור מותגים במחירים של החל מ-18 פאונד - נעליים באמזון פריים דיי/צילום מסך

עוד תוכלו למצוא מבצעים למוצרי חשמל למטבח כמו מיקסרים, שואבי אבק ועוד.

אוזניות עם סינון רעשים אקטיבי של סוני

מדובר באוזניות שנמכרו עד כה במחיר של 200 דולרים ואילו כעת מוצעות במחיר של 98 דולרים, כלומר הנחה של 51 אחוזים. מדובר באוזניות אלחוטיות המספקות עד 35 שעות האזנה. סוני מובילה בתחום ביטול הרעשים האקטיבי אך הדגם CH700N אינו הדגם הדגל שנמכר ב-400 דולרים. עם זאת, מדובר באוזניות לא רעות ועבור מחיר מוערך של 150 דולרים עד הבית שהם כ-543 שקלים, האוזניות האלו די משתלמות. הן לא נשלחות לישראל ותצטרכו להיעזר באחד משירותי המשלוחים כמו DealTas או Uhsops.

לקנייה

אוזניות של סוני אמזון פריים דיי. צילום מסך
אוזניות עם סינון רעשים אקטיבי של סוני/צילום מסך

אוזניות QuietComfort 25 של Bose

זוג אוזניות נוסף שניתן למצוא בהנחה הינו ה-Bose QuietComfort 25. ההבדל ביניהן לבין אוזניות הדגל, ה-QC35 היא הקישורית הבלוטוס בלבד. כלומר, האודיו זהה, הסינון רעשים איכותי ומתקדם והן עולות לרגל המבצע 125 דולרים בלבד. גם הן לא נשלחות לישראל אך בעזרת שירותי המשלוחים השונים, הם יוכלו להיות אצלכם בבית במחיר מוערך של 160 דולרים שהם כ-580 שקלים.

לקנייה

אוזניות של BOSE. צילום מסך
אוזניות QuietComfort 25 של Bose/צילום מסך

שעונים חכמים של Fossil

חברת Fossil' יצרנית שעונים מוכרת, מייצרת בין היתר גם שעונים חכמים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד Wear. השעונים משלבים גם עיצוב יוקרתי וגם טכנולוגיה מתקדמת. שעונים רבים נמכרים במבצעים של עד 45 אחוזים ומחירם נע החל מ-153 דולרים ועד ל-206 דולרים. גם כאן תצטרכו להשתמש בשירותי המשלוחים, אך מכיוון שאין מכס אלא רק מע"מ, תצטרכו להוסיף 17 אחוזים ועוד בערך 20 דולרים על המשלוח.

לקנייה

אוזניות של פוסיל אמזון פריים דיי. צילום מסך
שעונים חכמים של Fossil/צילום מסך

מצלמה לתיעוד הנסיעה ברכב

חברת Rexing מציעה מצלמת דרך עם חיישן צילום מתקדם של סוני בזווית רחבה של 170 מעלות ויכולת צילום ברזולוציה מקסימלית של Full HD. המצלמה תעלה לכם 69 דולרים במקום 150 דולרים ותצטרכו לשלם עוד 28.25 דולרים על המשלוח והמסים. אמזון תבצע עבורכם הכל והתשלום שתבצעו באתר, הינו התשלום האחרון. בסך הכל המחיר עומד על כ-352 שקלים.

לקנייה

מצלמה לתיעוד הנסיעה ברכב אמזון פריים דיי. צילום מסך
מצלמה לתיעוד הנסיעה ברכב/צילום מסך

מכונת גילוח של פיליפס

פיליפס ידועים במכונות הגילוח האיכותיות והמתקדמות. מדובר במכונת גילוח מסדרת 8900, סדרה שהיא אחת לפני סדרת הדגל. מכונת הגילוח של פיליפס מסוגלת לגלח גם ללא קצף, כלומר "על יבש". היא מגיעה עם מעמד מיוחד שמיועד לניקוי יסודי של המכונה והארכת חיי סכיני הגילוח. מדובר במכונת גילוח מתקדמת שלא נמכרת בישראל אך היא נשלחת לכאן במחיר סופי של 177 דולרים כולל מע"מ ומשלוח שהם כ-232 דולרים, כלומר 845 שקלים.

לקנייה

מכונת גילוח של פיליפס אמזון פריים דיי. צילום מסך
מכונת גילוח של פיליפס/צילום מסך

מכונת קפה של חברת Jura

בין המבצעים ניתן למצוא גם מכונת קפה של חברת Jura. אותה מכונת קפה מדגם C60 נמכרת בישראל במחיר של 5,250 שקלים עד 5,660 שקלים ואילו באמזון, המכונה נמכרת במחיר מבצע של 449 פאונד ועד הבית תשלמו בסך הכל 597 פאונד, כלומר 2,866 שקלים, כולל משלוח מע"מ ומסים. מכונת הקפה פועלת באמצעות פולי קפה וכוללת גם מקציף מובנה. עוד היא מסוגלת להכין קפה עבור שתי כוסות במקביל.

לקנייה

מכונת קפה של ג'ורה אמזון פריים דיי. צילום מסך
מכונת קפה של חברת Jura/צילום מסך

כרטיס זיכרון בנפח 200 גיגה של סאנדיסק

נפח האחסון הפנימי בסמארטפון שלכם לא מספיק או שאתם זקוקים לכרטיס זיכרון עבור הרחפן או מצלמת הגופרו? ניתן למצוא באמזון מבצעים על כרטיסי הזיכרון של סאנדיסק, חברה ישראלית שנרכשה על ידי Western Digital. באמזון ניתן למצוא כרטיס זיכרון בנפח של 200 גיגה במחיר של 50 דולרים עד הבית. אותו כרטיס זיכרון נמכר בישראל במחיר כפול של 400 שקלים. כרטיס הזיכרון מדגם זה, מסוגל לשמור וידאו באיכות מקסימלית של 4K. בשקלים עד הבית, זה יצא לכם 182 שקלים בלבד.

לקנייה

כרטיס זיכרון 200 גיגה של סאנדיסק אמזון פריים דיי. צילום מסך
כרטיס זיכרון בנפח 200 גיגה של סאנדיסק/צילום מסך

בגדי ספורט של Under Armour במבצעים של עד 40 אחוזים

חובבי מותג הספורט המוכר Under Armour או שסתם מחפשים חולצה, גרביים, נעליים, כפכפים ומכנסיים המיועדים לריצה? החברה צמיעה הנחות של עד 40 אחוזים על כל המוצרים וניתן למצוא בגדי ספורט וגם בגדי פנאי ותיקים במחירים זולים במיוחד. כל המוצרים נשלחים לישראל ואתם רק צריכים להיות עם מנויי פריים. כך לדוגמה תיק של Under Armour יעלה לכם 33 דולרים עד הבית שהם כ-120 שקלים, או שש זוגות גרביים המיועדות לריצה, יעלו לכם 20 דולרים שהם כ-72.58 עד הבית, במקום 30 דולרים.

לקנייה

אנדר ארמור אמזון פריים דיי. צילום מסך
בגדי ספורט של Under Armour במבצעים של עד 40 אחוזים/צילום מסך

מעבד מזון של חברת Ninja

החברה ידועה ביצור מעבדי מזון ובלנדרים להכנת משקאות איכותיים במיוחד. בארץ ניתן למצוא את המוצרים של החברה במחירים שגבוהים בעשרות אחוזים מהמחירים בחו"ל. כעת מוצע למכירה הנינג'ה Compact Kitchen עם מנוע של 1200 וואט שכולל מעבד מזון עם כל הכלים הנלווים. הוא זמין במחיר של 99 פאונד ועד הבית, כולל משלוח, מסים ומע"מ, תשלמו 172 פאונד בלבד, כלומר 825 שקלים.

לקנייה

מעבד מזון של חברת Ninja אמזון פריים דיי. צילום מסך
מעבד מזון של חברת Ninja/צילום מסך

הטיפים והמבצעים באדיבותו של בני בוכניק, מנהל קבוצת I Need It- כזה אני רוצה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully