וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללא שקע אוזניות, דורש מתאמים ומצלמה נחותה": הקמפיין החדש של סמסונג

24.7.2018 / 11:04

היריבות בין סמסונג לאפל מתחזקת: למרות שיתוף הפעולה ורכישת החומרה שאפל מבצעת מסמסונג, החברה הקוריאנית שחררה ארבע פרסומות חדשות כשכל אחת מהן מבקרת את האייפון בנקודות הרגישות

את היריבות בין סמסונג, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית לבין אפל מקופרטינו שבארצות הברית, אי אפשר לפספס. לפני כמה שנים היינו עדים לקרב פרסומות בין מיקרוסופט לאפל שבו כל חברה ניסתה לשכנע מדוע היא הכי טובה. הסיבוב הנוכחי הוא בין סמסונג לאפל, השולטות בתחום הסמארטפונים. לפני כמה ימים סמסונג שחררה ארבע פרסומות חדשות שמנסות לעקוץ ולרדת על המוצרים של אפל ושלא יהיה לכם ספק, הסרטונים מאוד ברורים ואפילו גם קצת בוטים. אם תהיתם, בכל ארבעה הפרסומות, מכשירי הגלקסי S9 של סמסונג לא מוצגים ואפילו לא לשנייה אחת. הלוגו של אפל לעומת זאת, מקבל זמן מסך מאוד גדול.

בפרסומות סמסונג השקיעה בבניית סט המדמה חנות של אפל, בה מראים מוכר בעל שיער ארוך וחולצה עם סמל התפוח, הלוגו של החברה. בפרסומת איש המכירות מציע ללקוחות תשובות לא מספקות לשאלות הקשורות לחומרת האייפון X. כל אלה מנסים לגרום ל-S9 של סמסונג להיראות טוב יותר.

כך לדוגמה, בפרסומת אחת אדם שואל על שקע אוזניות החסר באייפון שלו, תוך כדי התעלמות שהרבה חברות בחרו לנטוש את החיבור לאחר שחרור האייפון 7 ב-2016. זה מערכון משעשע, אין ספק, אבל נכון לעכשיו, רוב משתמשי אפל כבר התרגלו לחיים עם מתאמים בדרך כזאת או אחרת.

לקוח הרוצה לרכוש את האייפון X במערכון אחר שאל על המצלמה, מה שנתן לסמסונג הזדמנות לזרוק הערה על הניקוד הגבוה יותר של הגלקסי במבחני אתר DxOMark, וזאת למרות שהאתר מעריך יותר את הביצועים הטכניים מאשר את איכות הצילום. סמסונג רוצה להזכיר ללקוחות שלגלקסי S9 יש שקע אוזניות ומצלמה טובה, ובחרה בדרך ערמומית להציג זאת. במערכונים אחרים היא מזכירה גם את יכולות הטעינה האלחוטית המהירה וכן שמהירות ההורדה של מכשיר הדגל שלה גבוהה יותר מאשר ב-iPhone X.

עוד באותו נושא

אופס: מנכ?ל סמסונג נחשף עם סמארטפון שעדיין לא הושק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully