וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון שכולם חיכו לו: ווינדוס 10 יפסיק לכפות כיבוי של המחשב עבור עדכונים

30.7.2018 / 8:51

כולנו מכירים את זה: אנחנו באמצע גלישה במחשב ופתאום מערכת ההפעלה דורשת מאיתנו לסגור הכל כדי לבצע כיבוי והפעלה מחדש לצורך עדכון. מיקרוסופט שחררה עדכון חדש שישים סוף לעדכונים האלו ומעתה אתם תבחרו מתי להתקין את העדכון ולא ההפך

כולנו מכירים את הסיטואציה המרגיזה הזאת: אנחנו משתמשים במחשב, גולשים באינטרנט ופתאום המחשב כופה עלינו עדכון תוכנה שדורש כיבוי והפעלה. זה תמיד קורה בזמן הכי לא טוב שיש וכעת מיקרוסופט שמה סוף לעדכונים המבצעים הפעלה מחדש באופן אוטומטי. מאז השקת ווינדוס 10 לפני 3 שנים, החברה קיבלה תגובות רעות ממשתמשים על עדכונים הלוקחים שליטה על המחשב ומפעילים אותו מחדש ללא כל התראה מוקדמת - מה שגורם להם לאבד את כל עבודתם שטרם נשמרה. בהודעה שהוציאה, החברה הכריזה כי הצליחה לפענח את פתרון הבעיה, וכבר בעדכונים הבאים אנו יכולים לצפות שהמחשב ישאל אותנו האם אנחנו רוצים לבצע הפעלה מחדש במקום שיעשה זאת על דעת עצמו.

עוד בנושא:

תקלה בעדכון של ווינדוס 10 גורמת למחשב להתקע

עדכון גדול לווינדוס 10 ישוחרר בחודש הבא; אלה החידושים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעתה ווינדוס 10 יפסיק לכפות עליכם כיבוי של המחשב עבור עדכונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בגרסת המפתחים האחרונה ביותר של ווינדוס, מייקרוסופט בוחנת פיצ'ר חדש בו בינה מלאכותית תחזה מתי הזמן הנכון לבצע הפעלה מחדש לאחר התקנת עדכון. מיקרוסופט ציינה בהודעה שפרסמה בבלוג שלה כי היא "לא רק תבדוק אם אתה משתמש במחשב שלך לפני שנפעיל מחדש, אלא ננסה גם לחזות אם רק עזבת אותו לפרק זמן קצר כדי ללכת להכין כוס קפה". עם זאת, הבינה עדיין לא נכנסה לפעולה, ולכן לא ידוע, לפחות כרגע, אם היא תוכל להתמודד עם מבחן המציאות. דוגמה אחת היא - מה יקרה אם יש לי כרטיסיה בודדת בדפדפן שלי עם הורדה חשובה? האם היא תבחין בכך ותחליט שלא להפעיל מחדש את המחשב?

החברה אומרת שהיא יכולה לעדכן את מודל החיזוי של התכונה די מהר, כך שהבינה המלאכותית אמורה להשתפר תוך זמן קצר. אם אתם חלק מתוכנית ה-Insider לבדיקות מוקדמות של עדכוני Windows 10, תוכלו כבר עכשיו לנצל את הבינה המלאכותית ומה שיש לה להציע. עוד באפשרותכם לשתף משוב כדי לאפשר למיקרוסופט לדעת אם עדכונים גרמו לאתחול לא צפוי, ולעזור לצוות לתקן זאת לפני שהגרסה האחרונה של ווינדוס מגיעה למשתמשים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינדוס 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully