וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר אילון מאסק מציג מוצר חדש: גלשן במחיר של 5,500 שקלים

31.7.2018 / 11:09

היזם המיליארדר אילון מאסק מנהל כמה מהחברות הגדולות בעולם, וכדי לקדם אותן, מכר לא פעם סחורה ממותגת כמו להביור. האחרונה ביותר מבניהן היא גלשן. הקאץ': מחירו מתחיל ב-5,500 שקלים והמלאי אזל תוך שעות בודדות

היזם המיליארדר אילון מאסק הציג לא פעם מוצרים מעניינים כדי לקדם את החברות שלו וגם לזכות בלא מעט כותרות. הדוגמאות הבולטות ביותר היו הכובעים של "חברת הקדיחה" וכן לזמן מסוים להביור ממותג. לפני כמה ימים, חברת ייצור המכוניות החשמליות שבבעלותו, טסלה, פרסמה מוצר חדש תחת המותג שלה: גלשן בשווי 1,500 דולר. טסלה כבר מוכרת לא מעט אביזרים: כובעים, חולצות, ואפילו מכוניות צעצוע לילדים. למשך זמן קצר מאוד, מכרה החברה גם את הגלשן תחת המותג שלה.

עוד בנושא:

המיליארדר אילון מאסק חתם על אמנה בינלאומית שתמנע מלחמה שיכולה להשמיד את כדור הארץ
"מה כבר את עשית בחייך?": היזם המיליארד אילון מאסק לא נשאר חייב
עליית המכונות: אילון מאסק מממן בוט שמביס גיימרים מקצועיים

הגלשן החדש של חברת טסלה. טסלה, צילום מסך
הגלשן של חברת טסלה - שוויו כ-5,500 שקלים ורק 200 יחידות ממנו יוצרו/צילום מסך, טסלה

אתר "Electrek" זיהה את המוצר החדש כשהחל להימכר בערב יום ראשון. הגלשן עוצב על ידי סטודיו העיצוב של החברה עצמה בשיתוף עם חברת "Lost Surfboards" המציעה עיצוב אישי עבור גלשנים. תיאור המוצר באתר טסלה מציין כי הגלשן חולק את אותו גימור של מכוניות החברה, ואפילו מגיע עם חלק עליון המחוזק על ידי סיבי פחמן. בתיאור כתבו כי דגמי ה-S, X ו-3 של החברה יוכלו להתאים בנוחות את הגלשן על גג הרכב או בתוכו. החלק העליון והתחתון של הגלשן כוללים גם את לוגו החברה.

עוד באותו נושא

המיליארדר אילון מאסק חתם על אמנה בינלאומית שתמנע מלחמה שיכולה להשמיד את כדור הארץ

לכתבה המלאה

הגלשן אזל אחרי זמן קצר, אף על פי שלא פורסם ועלה לאתר מבלי להודיע לגולשים. עוד טסלה הציעה אותו בכמות מוגבלת: 200 יחידות בלבד. ברי המזל שהצליחו לשים את ידם על הגלשן, יקבלו אותו בין שבועיים ל-10 שבועות. עם זאת, אם כבר החמצתם את עמוד המכירה באתר של טסלה, כמות גדולה של גלשנים מצאו את דרכם לאתר המכירות איביי, שם תוכלו למצוא אותו במחירים הנעים בין 2,000 דולרים ל-5,000 דולרים. טסלה לא הייתה הראשונה לפרסם גלשן תחת המותג שלה, וראינו מוצר דומה מחברת המכוניות "מיני" לפני מספר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully