וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מי שאמור להיות אחראי על הכספים של כולנו?": ברשת לועגים למשה כחלון

30.7.2018 / 18:46

האתגר Keke Challenge כבש את הרשת והגיע גם לישראל. היום (ב') העלה שר האוצר, משה כחלון סרטון שבו הוא משתתף באתגר המסוכן ואחרי תגובות זועמות ופניית הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הסיר את הסרטון

צילום: מתוך האינסטגרם של השר כחלון, עריכה: שניר דבוש

שר האוצר משה כחלון העלה היום (ב') סרטון שבו הוא משתתף באתגר המסוכן שמשגע את הרשת. הטרנד המסוכן מתפשט בעולם והגיע לאחרונה לישראל. בו הנהגים יוצאים מהרכב בזמן הנסיעה, כשהרכב על הילוך ראשון ובעודו נוסע, הם יוצאים החוצה ומתחילים לרקוד לצלילי השיר In My Feelings ששוחרר באלבום החדש של הראפר היהודי Drake. האתגר החל אחרי שכוכב הרשת Shiggy הצטלם בסרטון דומה. מאז הרשת מוצפת בסרטונים של האתגר ובסרטונים רבים שבהם אנשים ביצעו תאונות, התקשו לחזור לאוטו או נתקעו בעמודים.

עוד בנושא:

הטרנד המסוכן שסוחף את הרשת: יוצאים מהרכב בעודו נוסע ומתחילים לרקוד
יצא מהרכב ונפל על הכביש: הצד המסוכן והקורע של הטרנד שסוחף את הרשת

בסרטון נראה השר הולך לצד הרכב כשהשיר מתנגן ואחרי מספר שניות השיר נחתך והוא חוזר לאוטו ואומר: "עזבו אותי מהשטויות האלו, יש לנו הרבה עבודה לעשות". אל הסרטון הוסיף את הכיתוב: "צולם במקום בטוח, אל תיקחו סיכונים". מאז שהועלה, הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות, מאות תגובות ושיתופים. חלק מהתגובות היו זועמות ובסרטון שהועלה באור ירוק כתבו הגולשים: "הסרטון מראה כמה שהשר עסוק" ו-"זה מי שאמור להיות אחראי על הכספים של כולנו? במקום זה הוא מסכן את החיים שלו ושל אחרים על חשבוננו". הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פנתה לצוות השר שנענה אחרי כשעה להוריד את הסרטון.

עוד באותו נושא

הרשות הפלסטינית: "מאסר למבצעי האתגר שמשגע את הרשת"

לכתבה המלאה
משה כחלון באתגר הקיקי. יח"צ,
הסתבך עם הגולשים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ואור ירוק./יח"צ

מלשכת שר האוצר נמסר: למרות שהסרטון צולם על מדרכה במקום בטוח ללא תנועת כלי רכב, אנחנו מכבדים את בקשת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומסירים את הסרטון.

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר: "פנינו לדובר השר משה כחלון בבקשה להוריד את הסרטון. לשמחתנו לאחר כשעה הם נענו לבקשה והסרטון ירד. מבחינתנו מדובר בתופעה מסוכנת שאין לקבלה ובטח שלא מחברות אופנה, מובילי דעת קהל ומפרסמים שאותם מחקים בני הנוער. אנחנו מבקשים מכל מי שיש בידיו האחריות, לא להפיץ את הסרטונים ולעזור למגר את התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully