וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האובר של הקורקינטים": חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל

1.8.2018 / 9:37

חברת Bird זכתה בארצות הברית לכינוי "האובר של הקורקינטים" ועכשיו החברה הודיעה שהיא בדרך לישראל. הקורקינטים יהיו פרוסים ברחוב ואחרי סריקה פשוטה, תוכלו לעלות עליהם ויש גם צד שיתופי שבו תוכלו לקבל 20 שקלים מדי לילה כדי להטעין את הקורקינטים

עריכת וידאו:ניר חן
חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל. צילום מסך, צילום מסך
חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל/צילום מסך, צילום מסך

חברת Bird האמריקאית מפתחת פתרון שיתופי חכם לבעיית הקילומטר האחרון, המרחק שבין הרכבת או תחנת האוטובוס מהיעד שלכם. החברה מציעה השכרת קורקינטים חשמליים לפי שעה, ברחבי הערים באמצעות האפליקציה. בדומה ל-Ofo ו-Mobike, בתום השימוש בקורקינט, תוכלו להשאיר אותו ברחוב להמשך שימוש של אדם אחר. יניב ריבלין, מנכ"ל BIRD ישראל, מסר: "אנו מצפים להביא את הבשורה לישראל, ובטוחים כי המוצר שלנו יהווה פתרון מושלם לבעיית הקילומטר האחרון ולנסיעות בתוך העיר. ישראל נבחרה על ידי מנהלי החברה כאחד היעדים הראשונים להתרחבות מעבר לגבולות ארה"ב. תל אביב בפרט וישראל בכלל, מתאימות בצורה יוצאת דופן למוצר ולשרות אותו אנחנו מביאים.

הצרכנים יורידו את אפליקציית Bird שטרם זמינה בחנות האפליקציות הישראלי, יעברו תהליך רישום קצר ולאחר מכן יוכלו להתחיל בנסיעה. הקורקינטים שייפרסו ברחבי הערים יהיו זמינים בכל עת למשתמשים, כשעל מיקומם המדויק יוכלו לראות דרך האפליקציה. בכל נסיעה יחויב הרוכב בחמישה שקלים ועל כל דקת נסיעה 50 אגורות נוספים והתשלום יועבר אוטומטית באמצעות כרטיס האשראי אותו הזין המשתמש באפליקציה. עוד ציינה החברה שלמרות שבישראל הגיל החוקי לרכיבה על קורקינטים חשמליים הינו 16, החברה תאפשר זאת רק מגיל 18, כמו כן החברה תפעל לחינוך והסברה לנסיעה בטוחה באמצעות מהלכי פרסום. את הקסדה הכל כך חשובה שגם מחויבת בחוק, תצטרכו להביא בעצמכם.

עוד באותו נושא

הוא לא הכי זול אבל ייתכן והכי טוב שיש: בדקנו את הקורקינט של סגווי

לכתבה המלאה

החברה גם בנתה מודל תגמול אטרקטיבי שבמסגרתו הצרכנים יוכלו להפוך ל"צפרים", כלומר מטעיני הקורקינטים במהלך הלילה. מדי ערב יאספו המטעינים את כלי התחבורה הקרובים לביתם ויטענו אותם במהלך הלילה. בבוקר שלמחרת, הקורקינטים יוחזרו לרחובות ויעמדו לרשות הרבים. כיום נראה שהמיזם Mobike פועל בהצלחה אך הוא אינו דורש מהיזמים להסתמך יותר מדי על הצרכן, כאן מדובר בקורקינטים שעלותם נעמדת באלפי שקלים והחברה מסתמכת בעיקר על הצרכן שידאג להחזיר את הקורקינט לרחוב, להטעין אותו ועוד. המטעינים, יקבלו 20 שקלים עבור הטענה וניתן להצטרף החל מהימים הקרובים בקישור הבא (bird.co) . החברה גם מרגיעה את העיריות שכן היא מוסרת כי בכל יום תדאג לאסוף את כלי התחבורה מהרחובות בצורה סדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully