וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסמארטפון שלכם ברשימה? ב-20 לאוגוסט אנדרואיד 9.0 צפויה להשתחרר

5.8.2018 / 9:02

גרסת האנדרואיד החדשה הוצגה בחודש מאי ומאז מספר מכשירים זכו להיות חלק מהגרסה הנסיונית. הגרסה מציגה שיפורים במהירות הסמארטפון וכוללת גם בינה מלאכותית שתשפר את התמונות ועוד. כעת המדליף הסדרתי הודיע על התאריך שבו היא תשוחרר

מדי שנה מקיימת גוגל את כנס I/O, כנס המפתחים בדומה ל-WWDC של אפל ול-F8 של פייסבוק. השנה הכנס התקיים בחודש מאי ובמהלכו הציגה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 או בשם הקוד "אנדרואיד P". מה יהיה השם האמיתי ומתי תצא? המדליף הסדרתי Evan Blass פרסם ציוץ עם לוח שנה שבו סימן את ה-20 לאוגוסט עם האות P. מדובר במדליף סדרתי שעד כה צדק בכמעט כל הפרסומים, כך שההדלפה הזאת נחשבת לאמינה וגם מסתדרת לפי לוח הזמנים של גוגל.

גרסת האנדרואיד החדשה כוללת עוזרת קולית המסוגלת לנהל שיחות שלמות בטלפון, באנגלית כמובן, ויכולה גם לקבוע מקום למסעדה, לספר ועוד. גוגל הציגה בנוסף בינה מלאכותית שתעזור לכתוב מייל במהירות וללא טעויות, הבינה המלאכותית גם תהיה בתחום הצילום ששם תעזור לסלפי ולתמונות המושלמות וכמובן שינויים עיצוביים קלים ושיפורים ביציבות ובמהירות המערכת.

עוד באותו נושא

חיזוי כתיבת מיילים וגרסת אנדרואיד חדשה: כל ההכרזות של גוגל

לכתבה המלאה

עד כה רשימה יחסית גדולה של מכשירים זכתה לעדכוני הבטא לגרסה החדשה וביניהם: נוקיה 8, נוקיה 6.1, נוקיה 7 פלוס, נוקיה 7, OnePlus 6, Sony Xperia XZ2, Google pixel, Pixel XL, Pixel 2,
Pixel 2X, Essential Phone, Oppo R15, Vivo X21UD, VivoX2, Xiaomi Mi Mix 2S. אותה רשימה צפויה גם לקבל עדכון לגרסת האנדרואיד 9.0 ב-20 לאוגוסט. חלק מהמכשירים האלו אינם נמכרים בישראל אך כל סדרת מכשירי הנוקיה כן נמכרת וה-OnePlus 6, כך שהם צפויים לקבל עדכון לגרסה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully