וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מאתגר הקיקי: תכירו את האתגר שהוא הרבה יותר מסוכן ומטופש

8.8.2018 / 7:30

לא מעט סלבס השתתפו באתגר קיקי ואפילו משה כחלון שהסיר את הסרטון אחרי שעה. בימים האחרונים מתפשט אתגר חדש בשם "זום" שנראה כי הפך לויראלי לא פחות מהקיקי ובעיקר למסוכן ומטופש הרבה יותר. לא תאמינו מה כולל האתגר הזה

אתגר רשת חדש עלה לכותרות בשבוע האחרון והוא מסוכן לא פחות מאתגר הקיקי ויש שיגידו שאפילו מסוכן הרבה יותר. אתגר הקיקי, למי שפספס הוא האתגר שבו אנשים יוצאים מהרכב בעודו נוסע ומתחילים לרקוד לצלילי השיר החדש של הראפר היהודי דרייק. האתגר החדש זכה לשם "זום" והוא אומנם לא כולל יציאה מהרכב בעודו נוסע, אך הוא עשוי לגרום לפציעות חמורות לא פחות ואפילו זעזועי מוח.

הקונספט מאחורי האתגר החדש הוא די פשוט ודומה מאוד לזה שראינו באתגר הקיקי. אנשים מצלמים את עצמם מאזינים לשיר "מיקי" של "Lil Yachty" וברגע שהזמר אומר את מילת הקסם, "זום", אותם מאזינים נמשכים מחוץ לפריים מרגליהם, בדרך כלל על ידי אדם אחר. במקרים מסוימים, רובם כבר תועדו והועלו לרשתות החברתיות, אנשים נחבטים בראשם בזמן המשיכה. יתרה מזאת, תוכלו לשמוע מתי הגולגולת שלהם פוגעת בקרקע שתחתם. "נשמע כאילו זה כאב", הגיב אדם לסרטון של אישה המבצעת את האתגר. האישה לאחר מכן הגיבה בחזרה: "זה בהחלט כאב".

אם זה נראה לכם כמו רעיון גרוע, אתם כנראה צודקים. לצערנו, אנשים רבים לא מודעים לסכנות בפציעה במהלך ביצוע האתגרים האלו ובמקרים רבים מערבים את הילדים והתינוקות שלהם ומעלים סרטונים של האתגר בכיכובם. בסרטונים רבים שהועלו ניתן לראות מבוגרים שמכריחים צעירים מהם לבצע את האתגר. עוד תוכלו לראות בסרטונים שכבר הועלו לרשתות החברתיות וכבר הספיקו לצבור מיליוני צפיות, כיצד גם האתגר החדש הולך לחזור על הטעויות והנזקים שקודמיו גרמו.

עוד באותו נושא

הרשות הפלסטינית: "מאסר למבצעי האתגר שמשגע את הרשת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully