וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דש לג2 אימפריה": הקמפיין החדש של עיריית תל אביב

13.8.2018 / 9:46

"דש לג 2 אימפיריהה", גולשי הפייסבוק התעוררו הבוקר וגילו שתמונת הקאבר והפרופיל של עיריית תל אביב הוחלפו בתמונת ספיידרמן ובתמונה של ילד קטן בשם הראל. על פניו נראה כי מדובר בהשתלטות של אחד מילדי העובדים אך מבדיקה שלנו, מדובר בכלל בקמפיין יצירתי

רבים קמו הבוקר (ב') וגילו שעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב זכה לשינוי מרענן: תמונת הקאבר הוחלפה לספיידרמן ותמונת הפרופיל הוחלפה לתמונה של ילד צעיר ששמו הראל (עקיצה לאסף הראל המתמודד הטרי על עיריית תל אביב?) ותגובות עם גיפים מסדרת בובספוג הציפו את העמוד. על פניו נראה כי מדובר ב-"פיגוע פייסבוק" משעשע למדי שבו אחד מילדי העובדים השתלט על העמוד. אך לוואלה! TECH נודע כי מדובר בקמפיין של "היום תורי", פעילויות קיץ שיתופיות שהעירייה מתכננת עבור ילדי העיר במהלך השבועות הקרובים.

זו לא הפעם הראשונה שעיריית תל אביב מבצעת מהלך שמצליח לעורר את תשומת ליבם של הגולשים הערניים. בחודש נובמבר האחרון דיווחנו על פרסום של עיריית תל אביב בו כתבה: "לאור ריבוי התלונות, וניצול הדף להוצאת קיטור וכדי לשמור על המורל העירוני, מהיום, ראשון, 5.11.17 בשעה 23:59 לא יהיה ניתן להגיב יותר על פוסטים בעמוד הפייסבוק העירוני. ניתן לשלוח הודעות בפרטי, ואנו נשקול את פרסומן. אנחנו כאן בשבילכם, עיריית תל-אביב-יפו". גולשים רבים גינו את החלטתה של העירייה, שלאחר כמה שעות התגלתה כמתיחה שהרגיזה את הקוראים.

עוד לפני שעה הועלה סקר "מה עדיף? שוקובו או גומיגם". רק נזכיר שלאחרונה הצמד המצליח סטטיק ובן אל שיחררו את השיר "גומיגם" שהפך כצפוי ללהיט. נכון לכתיבת שורות אלו, הסקר זכה ליותר מ-1,700 הצבעות ומאות לייקים. "אני חושב שזה טריק שיווקי של העירייה, אבל טריק גאוני", כתב אושר בעמוד.

עוד באותו נושא

עברו את הגבול? פוסט החסימה של עיריית ת"א - מתיחה של העירייה

לכתבה המלאה

בשונה מהזעם שליווה את המתיחה הקודמת, גולשים רבים החליטו לנצל את ההזדמנות ולהתבדח על הקמפיין החדש. גולשת הגיבה לשינוי תמונת הפרופיל של העמוד: "הראל ימלך אם אתה כבר פה תעשה טובה כנס לפירוט דוחות החניה, תסמן את כולם - ותלחץ על "מחק הכל" !!!! תעשה מצווה". אחרת שאלה "אז עכשיו זה הזמן לבקש תו חנייה". גולש נוסף התבדח: "זה מה שקורה כשלוקחים את הילד לעבודה".

קמפיין היום תורי של עיריית תל אביב. צילום מסך
תגובות הגולשים לקמפיין של עיריית תל אביב/צילום מסך

הקמפיין החדש של העירייה מגיע בשיא תקופת הבחירות של עיריית תל אביב. הפעם על מקומו של רון חולדאי כראש העירייה, אותו הוא מאייש כשני עשורים, נלחמים שלושה מועמדים נוספים - יד ימינו של חולדאי, אסף זמיר, חברת הכנסת ממפלגת העבודה סתיו שפיר ובאופן מפתיע גם אסף הראל, אדם שראינו בעיקר במחוזות עולם הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully