וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא עולה לא מעט אבל מספק חוויה מצויינת: בדקנו את הקורקינט אינוקים

19.8.2018 / 13:09

רבים לא יודעים אבל חברת אינוקים, האחראית על הקורקינטים שמציפים את רחובות ישראל, זו בכלל חברה ישראלית. בחברה מתייחסים אל הקורקינטים כאל רכב של ממש ומעניקים לו בדיקות וטיפולים לכל החיים ובחינם. על הדרך, הצליחו גם לבנות מותג מצליח עם תג מחיר לא זול

קורקינט אינוקים. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הוא לא זול, בכלל לא זול, אבל חווית הנסיעה היא מושלמת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אם אתם גרים בתל אביב או שקפצתם לאחרונה לביקור בעיר הגדולה, תוכלו להבחין "במכת" הקורקינטים והאופניים החשמליים שפוקדת את העיר. עם הפקקים בעיר וחוסר המקום בחניה, האופציה האידיאלית להתנייד היא באמצעות אופניים וקורקינטים חשמליים. לכן המבחר וההיצע של הכלים הללו הוא די גדול, או אם תרצו: אינסופי. בישראל תוכלו למצוא שלושה מותגים פופולריים: שיאומי, סגווי ואת "אינוקים", מותג ישראלי המעוצב בישראל. את הקורקינט של סגווי כבר סקרנו בעבר ומצאנו אותו כאחד שמספק תמורה נאה למחיר. כעת בדקנו את הקורקינט של החברה הישראלית מדגם Quick 3 Light שעולה לא מעט, אך באינוקים מתייחסים אל הקורקינט כאל כלי רכב של ממש ועל זה נפרט בהמשך. החברה משקיעה לא מעט בשיווק ופרסום בישראל וייתכן גם שהמותג מוכר לכם גם מכתבות רכילות שבהם נראים הכוכבים עם הקורקינט של החברה הישראלית, או פשוט מעצם העובדה שהדגמים של החברה על אף היותם יקרים מהשאר, מציפים את רחובות תל אביב.

עיצוב חריג בנוף

העיצוב של הקורקינט הוא מעט חריג בנוף הקורקינטים הישראלי: העיצוב גס במידה ומנגד גם מוחצן שלא כמו השיאומי או הסגווי שמגיעים בעיצוב מינימליסטי. כאן תמצאו את הלוגו אינוקים מתנוסס על הכידון של הקורקינט ועוד ניתן למצוא גלגלים יחסית גדולים ורחבים בקוטר של 8.5 אינץ'. מראה קרבי וממותג. עוד הקורקינט שוקל 13 קילוגרם בלבד ובמצב שבו הוא מקופל, גם הידיות יכולות להיות מקופלות, מה שהופך את הניידות שלו למרבית. כך ניתן להתנייד עמו בקלות ברכבות, באוטובוסים או בתא המטען ברכב.

קורקינט אינוקים - בקר. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נטול אפליקציות, בקר פשוט וזוג בלמים שעושים עבודה טובה בעת בלימת חירום./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הקורקינט נטול אפליקציה ואורות לדים מתחת למשטח העמידה כמו הסגווי או הקורקינט של שיאומי. למעשה, הקורקינט הזה הוא "קורקינט טיפש", שזה ממש לא דבר רע. הוא מגיע עם יחידת בקרה פשוטה שכוללת 3 מצבים: מהירות נמוכה, מהירות רגילה ומצב ספורט להאצה מהירה. הוא מגיע למהירות מקסימלית של 25 קמ"ש ולצד החיווי של הסוללה, תוכלו למצוא גם כמה קילומטרים גמע הקורקינט במהלך הנסיעה הנוכחית. אין לו אפליקציה וכאן גם לא תצטרכו אותה. השימוש פשוט, מהיר ולצד הבקר הרגיל, תוכלו למצוא פנס קדמי לבן שמאיר היטב את הדרך ופנס אחורי לד אדום. בעת עצירה, הקורקינט יהבהב ויסמן למי שמאחוריכם על הבלימה שאתם מבצעים, בדומה לקורקינטים אחרים וזה דבר חשוב בנושא הבטיחות.

חווית נסיעה חלקה ומהנה

חווית הנסיעה היא מהטובות שנתקלנו בעולם הקורקינטים: הגלגלים הרחבים שמלאים באוויר ולא מלאים בגומי בדומה לסגווי, מאפשרים כאן ספיגה טובה של המהמורות בכביש והם מתנהגים בצורה אחידה כמעט בכל תנאי הכביש והמשטח עמידה היחסית גדול מאפשר נסיעה על הקורקינט כששני הרגליים אחד ליד השני ולא רגל אחת מקדימה ורגל אחת מאחורה. חווית הנסיעה כל כך חלקה והנסיעה גם מהנה בהתאמה. לקורקינט של אינוקים יש קסם, הוא נעוץ במרכב היחסית פשוט והצמיגים הרחבים שמעניקים הגנה מרבית כנגד פנצ'רים. למעשה, הם כל כך רחבים שאנחנו בספק אם מישהו יוכל אי פעם לגרום להם לפנצ'ר מזכוכיות שבדרך. החשש שיהיה פנצ'ר כמעט ונעלם אבל הוא עדיין שם, מכיוון שאחרי הכל, הצמיגים מלאים באוויר ולא מלאים בגומי.

איכות הבניה היא מעט קשה לפיצוח: היא מנסה להיות ברמה גבוהה אבל מנגד גם לשמור על פשטות. כך לדוגמה חלקים רבים בקורקינט נראים ומרגישים איכותיים. כמו הכידון, המשטח עליו עומדים שעליו גם מודבקת רצועה המונעת החלקות ואילו מצד שני, המצערת כולה עשויה מפלסטיק ומעניקה הרגשה שהיא עשויה להישבר בקלות.

עוד באותו נושא

הוא לא הכי זול אבל ייתכן והכי טוב שיש: בדקנו את הקורקינט של סגווי

לכתבה המלאה
קורקינט אינוקים מקופל. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
קורקינט ששם דגש על ניידות מקסימלית./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המהירות המקסימלית הינה 25 קילומטרים לשעה, כמחויב בחוק ובעליות יחסית חדות, עם סוללה מלאה וגם כשהספק הסוללה הגיע ל-50 אחוזים, הקורקינט עשה זאת ללא בעיה כששמר על מהירות ממוצעת של 23 קילומטרים לשעה. מצאתי שמד הסוללה מעט מזייף ופעמים רבות הוא מציג שהסוללה די ריקה, אך בפועל ניתן לסחוט ממנה עוד. בנסיעה ממוצעת, הצלחתי לסחוט מהסוללה 30 קילומטרים, בעוד שטווח היצרן הינו 40 קילומטרים. את נסיעת המבחן הקבועה תל אביב, אבן גבירול למרכז רמת השרון, ביצעתי בהצלחה וללא שום בעיה.

עוד אהבתי את עצם העובדה שלקורקינט יש שני בולמים: הראשון קדמי והשני אחורי שפועלים בצורה זריזה בעת בלימת חירום. הבלמים לא מסתמכים על בלימת המנוע וזה דבר חשוב, מכיוון שבעת הסתמכות בלבד על בלימת המנוע, בעת תקלה, אתם צפויים למצוא עצמכם במהירות גבוהה וללא יכולות לעצור. אל הבלם השמאלי מוצמד פעמון שעושה את העבודה וברחובות תל אביב, תמצאו אותו כשימושי מאוד.

סיכום

בחברה הישראלית משווקים את הקורקינט בעיקר עבור כאלו שנוהגים להתנייד הרבה ברכבות וכאלו שמחפשים נוחות מקסימלית מבלי להתפשר על הניידות. הוא אכן נמצא ככזה שמספק ניידות מבלי פשרות בביצועים. עוד מתייחסים אליו כאל סוג של רכב ומעניקים לו טיפולים בחינם, לכל החיים. כך לדוגמה, לפני החורף תוכלו להגיע לבדיקה ואטימה של הקורקינט מפני מים וליהנות מלבד שנת האחריות המלאה, משירות טיפולים ובדיקת כשירות בחינם בכל עת. המחיר של הקורקינט לא זול, הוא עומד על 5,400 שקלים ומוצעת הנחה לחברי הייטק זון. עוד תקבלו סט אביזרים בסכום של 800 שקלים הכוללים: מתקן טלפון, משאבה מקורית, סט כלים יוקרתי, תיק קדמי, מדבקת קרבון פייבר נגד שריטות, אחריות מלאה לשנה ושירות טיפולים ובדיקת כשירות חינם בכל עת. המחיר לא זול בכלל אבל מדובר בקורקינט שהוא מעבר לקורקינט ועמו תקבלו גם שירות ובדיקות לכל החיים וגם מדובר במותג של ממש. קיימות אלטרנטיבות במחיר שהוא זול הרבה יותר, אך אם חווית נסיעה, אחריות וטווח הוא מה שאתם מחפשים ובעיקר - שירות לכל החיים, האינוקים עשוי להיות בחירה מתאימה.

קורקינט אינוקים. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
קורקינט מצויין למי שמחפש אלטרנטיבה ראויה לרכב./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully