וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ה-FBI התערב: האקר בן 16 פרץ לשרתי חברת אפל

21.8.2018 / 12:23

הוא רק בן 16 וכבר הצליח לפרוץ לשרתי חברת אפל. המקרה הנדיר גרם לאפל להגיב ולהרגיע את המשתמשים שלא נגרם שום נזק למידע האישי שלהם. ה-FBI גם התערב וביחד עם הרשויות באוסטרליה, הצליחו להגיע אל הנער שכרגע עומד בפני משפט

האקר. ShutterStock
האקר בן 16 פרץ לשרתי חברת אפל/ShutterStock

בית המשפט לקטינים בויקטוריה, אוסטרליה טען כי נער בן 16 פרץ לשרתי חברת אפל האמריקנית מביתו בפרברי העיר מלבורן והוריד קבצים מאובטחים בנפח כולל של 90 גיגה. על פי אתר "The Age", שציטט את עורך הדין של הנער, הוא נכנס למערכת מספר פעמים במשך השנה ועוד מסרו "הוא חלם על עבודה בחברה".

עוד בנושא:
שורפים ומנפצים אייפונים: צפו בתיעוד של המחאה החדשה בטורקיה
צפו בתיעוד: במהלך הנסיעה האייפון התפוצץ
חסכון בסוללה, בזיכרון ואיתור תמונות בגלריה: חמישה טיפים שכל משתמש אייפון חייב להכיר

בתגובה אפל מסרה ביום שישי האחרון: " הצוותים גילו את הגישה הלא מורשית, בדקו אותה לעומק ודיווחו על האירוע לגורמי האכיפה". עוד מסרה אפל, "אנחנו רוצים להבטיח ללקוחות כי לא דלף מידע אישי באף שלב במהלך האירוע". מהמידע שהגיע מבית המשפט, עולה כי אחרי שגילתה את המקרה, אפל יצרה קשר עם ה-FBI שבתגובה הפנה את העניין למשטרה הפדרלית האוסטרלית שפתחה בחקירה מקיפה יותר. במקביל, The Age ביקשו ממשטרת אוסטרליה תגובה, אך הם סירבו להגיב על המקרה בטענה שעדיין נמצא בהליכים משפטיים.

מהממצאים עולה כי המשטרה פשטה בעבר על ביתו של הנער ומצאה תוכנות המשמשות לפריצה והוראות השמורות בתיקייה הנקראת "האקי האק האק". "שני מחשבי אפל הוחרמו והמספרים הסריאליים שלהם תאמו לאלו שבהם השתמשו לגשת למערכות החברה", אמר התובע בבית המשפט. עוד שני סמארטפונים וכונן קשיח הוחרמו בפשיטה, שכתובות ה-IP שלהם התאימו לאלו מהפריצה, הוסיף. הנער הודה באשמה על כל הסעיפים ונאמר כי התיק שלו ישוב לקבלת גזר הדין בבית המשפט בחודש הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully