וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעקב אחר כל נהג במרוצי הפורמולה": פריצת הדרך של חברת LiveU

21.8.2018 / 12:15

מה קורה כששני סטארטאפים ישראלים משתפים פעולה? חברת Live U העוסקת בשידורים חיים משתפת פעולה עם יצרנית רכבי הפורמולה Griiip כדי לשנות את חווית הצפיה במרוצי הפורמולה והצטרפנו כדי לצפות בזה קורה

צלמים זמניים מורשים

כשאתם צופים בטלוויזיה בשידור חי או אפילו בפייסבוק בשידורים חיים של אתרי חדשות בישראל ובעולם, ככל הנראה שאם מדובר בכתב שמדווח מהשטח, אז הוא משתמש ביחידת שידור של חברת LiveU הישראלית שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך בתחום. החברה פיתחה טכנולוגיות ומוצרים חדשניים המאפשרים לבצע שידורים ישירים באיכות מקסימלית גם ממקומות נידחים שבהם הקליטה לא מיטבית. המכשירים הגדולים, הינם תיקים עם אנטנות רבות וכבר צומצמו למשדרים קטנים הרבה יותר, מיוצרים כאן בישראל. רק במונדיאל, עשרות גופי שידור השתמשו בטכנולוגיות של החברה כדי להעביר את השידור החי מהמשחקים ואף לא מעט משחקי NBA מועברים באמצעותם.

בחודש מאי האחרון, הכריזה החברה על שיתוף פעולה כחול לבן וראשון עם חברת Griiip הישראלית. חובבי הפורמולה והמכוניות בוודאי יכירו את השם, אבל אם השם לא מצלצל לכם מוכר, אז חברת Griiip פיתחה רכבי פורמולה המתחרים בסבב מרוצי פורמולה X. המכוניות, הודות להישג טכנולוגי, זולות הרבה יותר מרכבי הפורמולה 1,2 או 3 ומציגות ביצועים מרשימים בתחום. למעשה, החברה הצליחה להנגיש את מרוצי הפורמולה לקהל יעד נוסף שלא יכול להשקיע מיליוני דולרים להתחרות בפורמולה 3, כשעלות רכישת רכב כזה עומדת על 60 אלף אירו בלבד, לא זול אבל זול בהרבה ממכוניות הפורמולה 3.

מסלול המרוצים שבאיטליה הרגיש כמו יציאה מאיטליה וחזרה לישראל בתוך דקות ספורות. אם התלוננתם שזמני הטיסות לא התקצרו, אז הכניסה למסלול הכניסה אותנו תוך רגע בחזרה לישראל. המסלול כולו הורכב מישראלים בחברת Griiip ואפילו מ-2 מתמודדים ישראלים, אחד מהם הוא ירין שטרן שקטף לא מעט תארים בתחום מרוצי הפורמולה. ניתן היה להרגיש בהתלהבות הצעירים ב-Griiip והציפיה של המתמודדים לעלות עם המכוניות ולחרוך את כבישי האספלט כשרק חיכו לאור הירוק להיכנס למכוניות ולצאת אל המסלול.

עוד באותו נושא

גאווה ישראלית: חברת LiveU נבחרה על ידי גופי השידור הגדולים בעולם להעברת שידורים מהמונדיאל

לכתבה המלאה
ירין שטרן בתחרות. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"הציפיה של המתמודדים לעלות עם המכוניות ולחרוך את כבישי האספלט"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

על כל מכונית שכזאת נמצאת מערכת של LiveU שכוללת כרטיס סים ומשדרת בשידור ישיר אל האנטנה הסלולרית. 12 מכוניות מרוצים היו על הכביש ובמהלכו שידרו לאנטנה סלולרית שקיבלה חיזוק כדי להתמודד עם העומס. משם השידור הועבר לישראל אל יחידת בקרה שניתבה את השידור לפייסבוק. למרות כל העברות האלו, הודות לטכנולוגיה ולפיתוח הישראלי, הדיליי הוא כל כך מינורי ולא, אין סיכוי שתשמעו את השכנים צועקים "יש" לפניכם.

קופסת LIVEU. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
פריצת דרך טכנולוגית בתחום העברת השידורים בעולם המרוצים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הרווח של LiveU משיתוף הפעולה הינו ידע, ניתוח מידע ושימוש בפלטפורמה בתנאים קיצוניים ומהירויות גבוהות. כך החברה יכולה לשפר את השירות ואת המוצר, הודות לשימוש במכוניות הפורמולה. "שיתוף הפעולה שלנו עם Griiip יצרנית רכבי הפורמולה, הוא משמעותי עבורנו והוא תואם את אסטרטגיית החברה לשרת שווקים משמעותיים נוספים בנוסף לשוק החדשות", אמר שמוליק וסרמן, מנכ"ל ומייסד LiveU. " הפרויקט הזה מאפשר לנו להציג עבור הצופים את הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, והוא חושף את הפעילות הרבה וההשקעה העצומה בטכנולוגיה שעשינו בתקופה האחרונה על מנת להביא את הפתרונות שלנו אל שוק שידורי הספורט המודרניים".

הכותב הינו אורח חברת LiveU באיטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully