וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים ברצח ותגובות נאצה: פוסט האינסטגרם שעלה לבלוגרית ביוקר

29.9.2018 / 0:01

סקרלט לונדון העלתה פוסט שיווקי עם פרסומת סמויה מטעם חברה של מי פה. אלא שהגולשים גילו את הזיופים בתמונה ולונדון הפכה קורבן למתקפה המונית שכללה שחקנים, סוכנים ומפורסמים רבים

MY MORNING ROUTINE 2018 - Scarlett London

סקרלט לונדון בת ה-24 היא בלוגרית ידועה (שבמקרה גם גרה בלונדון), עם מעל ל-50 אלף עוקבים באינסטגרם, אבל אחד מהפוסטים שהיא העלתה שם לאחרונה עלה לה בתגובות נאצה קשות וגם באיומים על חייה, זה מה שלפחות היא טוענת.

לונדון, שמפרסמת את חברת ליסטרין שמשווקת מי פה, העלתה פוסט שבו היא יושבת על המיטה שלה מוקפת בבלונים בצורת לבבות ובו נכתב "היום הכי טוב מתחיל עם חיוך ומחשבות חיוביות. ופנקייקים, ודובדבנים וגם תה ללא תחתית". בהמשך היא גם כתבה ש"אני לא מראה לכם את שיער הבוקר שלי האמיתי שלי, אבל אני כן נותנת לכם הצצה לאיך אני מתחילה את היום".

עוד בנושא
בלוגרית מפורסמת נהרגה מפיצוץ ביזארי של קצפת
התשובה של הבלוגרית היפהפייה חשפה את האמת על התמונות שלה

אולם, התגובות לפוסט הזה לא איחרו לבוא - כאשר הגולשים חדי העין הבחינו בכך שהפנקייקים הם בכלל טורטיות מקסיקניות, ספל התה שלה החם שהיא מחזיקה בידיים הוא בכלל ריק והשמיכה שבקצה המיטה שלה היא עם תמונת ענק של עצמה. סקרלט קיבלה ביקורת ערסית ויצרה סערת רוחות כשאפילו השחקנים אמנדה אבינגטון ומפורסמים נוספים הצטרפו לחגיגה ברשת וצייצו: "יש לה נשימה מסריחה. זו הסיבה שהיא לבד".

עוד באותו נושא

בלוגרית בת 19 הציעה סקס בחינם מחדרה במלון - ואלפי גברים הגיעו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully