וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית בת 19 הציעה סקס בחינם מחדרה במלון - ואלפי גברים הגיעו

8.3.2018 / 10:06

ברשתות החברתיות בסין פורסמה הודעה בה הבלוגרית מזמינה את כל המעוניינים לשכב איתה לחדר המלון בו היא שוהה. כשאלפי גברים זרים הופיעו על מפתן דלתה, המשטרה נאלצה להתערב

ASIA WIRE

לא ברור מה היו מניעיה של הבלוגרית בת ה-19 כשהציעה לגברים זרים סקס בחינם אם רק יבואו למלון בו היא שוהה. היא טוענת שזו הייתה בדיחה חסרת טעם שנועדה למשוך עוקבים - אולם העובדה שדייקה במתן הפרטים המדויקים על מיקומה מעלה חשד שהייתה לה כוונה אמיתית לממש את זה.

הצעירה ששמה המקוון הוא Qianjin Yeye פרסמה ב-1 במרץ ברשתות החברתיות פוסט קצר בו כתבה: "שמישהו יבוא אלי... סקס... בחינם... 6316". לצד ההודעה עם מספר החדר, פורסם סרטון בו היא על מיטתה לבושה בביקיני. בתקשורת הסינית דווח שבת ה-19 שהתה במלון הילטון שבמחוז האי האינאן, שמדרום לחופי הרפובליקה העממית של סין. היא עשתה צ'ק-אין במלון בשעה 15:00 באותו היום ופרסמה את ההודעה המפוקפקת ברשת החברתית וויבו ובאפליקציית המסרים המידיים WeChat בשעה 20:00.

בלוגרית בת 19 הציעה סקס בחינם מהמלון. צילום מסך
הבלוגרית בת ה-19 שהציעה סקס בחינם מהמלון/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

נערת ליווי רוסייה מאיימת: יש בידי מידע שיכול להפיל את שלטון טראמפ

לכתבה המלאה

על פי הדיווחים בסין, מיד לאחר פרסום הסרטון כ-3,000 איש התקשרו או הגיעו למלון בניסיון לממש את הצעתה המגונה. בהודעה אחרת שפרסמה מאוחר יותר ב- WeChat התחננה הצעירה בפני המשתמשים להפסיק לשתף את ההצעה שלה. כשהמונים נהרו למקום, בית המלון דיווח על התקרית למשטרה, אולם כשאלה הגיעו לשם - שעתיים לאחר מכן - היא כבר לא הייתה. למשטרה נודע שהיא ביצעה צ'ק אאוט וצוות המלון סייע לה לברוח אל מונית שהמתינה לה בחוץ.

בלוגרית בת 19 הציעה סקס בחינם מהמלון. צילום מסך
היא טוענת שעשתה זאת בתור בדיחה/צילום מסך

המשטרה המשיכה בחיפושים ומצאה אותה למחרת היום במלון אחר בנמל התעופה בסניה, שם נעצרה באשמת שידול לזנות והפרעה לפעילות הסדירה של מלון הילטון. היא נכלאה ל-15 ימים ונקנסה בסכום של 100 דולרים. ברשת פורסמו סרטונים של גברים שצילמו עצמם בדרך למלון ומשתמשים אחרים פורסמו תמונות של דלת חדר המלון שלה ב-WeChat ודיווחו שהם עומדים בתור מחוץ לחדרה. מאז מעצרה, חשבונותיה ברשתות החברתיות הורדו מהאוויר.

בלוגרית בת 19 הציעה סקס בחינם מהמלון. צילום מסך
הבלוגרית נעצרה אחרי שאלפים הגיעו לחדרה והמתינו בתור/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully