וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אייפונים, אייפד ושעון חדש: כל מה שאנחנו יודעים על ההשקה של אפל הערב

היום בשעה 20:00 זה יקרה ורגע לפני המשדר החגיגי שלנו, כאן בוואלה! TECH, אנחנו מסכמים את כל מה שצפוי להיות לנו הערב. שלושה אייפונים, שעון חדש, אייפדים חדשים וגם גרסאות חדשות וזולות למחשבי המקבוק

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

יום חג למעריצי אפל: הערב בשעה 20:00 זה קורה. על הבמה בסן חוזה, באולם "סטיב ג'ובס" שבמטה אפל החדש, יעלה טים קוק, מנכ"ל חברת אפל ואם השמועות נכונות, אנחנו צפויים לראות לא פחות משלושה אייפונים חדשים. ברחובות סן חוזה שבסן פרנסיסקו ניתן להרגיש את האווירה החגיגית ובמיוחד במרכז המבקרים של אפל שהיה גדוש באורחים ביממה האחרונה ואפשר להרגיש באוויר את האירוע שכל מעריצי אפל וגם חובבי הטכנולוגיה מחכים לו. אמש נחתתי בסן חוזה ביחד עם עוד עשרות עיתונאים מרחבי העולם כדי לראות את האייפון או האייפונים החדשים, לפני כולם.

באירוע תוכלו לצפות כאן בוואלה! TECH במשדר חגיגי שיועבר מהאולפן בתל אביב וממסיבת העיתונאים בסן חוזה, באולם "סטיב ג'ובס", במטה החדש של אפל. עוד נספק הצצה לאייפונים החדשים ורשמים ראשוניים של המוצרים הנוספים שאפל צפויה להכריז עליהם.

תתרגלו לשמות: אייפון Xs מקס, Xs ואייפון Xr. אלו השמות שהודלפו בימים האחרונים לרשת וייתכן ומדובר גם בשמות הסופיים של שלושת דגמי האייפון החדשים. האייפון הראשון הוא ה-Xs מקס שיגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ' וקווי המתאר שלו זהים לשל האייפון 7 פלוס, אורכו ועוביו, צפויים להיות זהים לחלוטין. אולם ל-X מקס אין את השוליים של ה-7 פלוס והוא יגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין, בדומה לאייפון X הקיים. לצידו אפל תשיק את האייפון Xr, הוא יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ', מסך שהוא מעט גדול יותר משל האייפון X הנוכחי. הוא יגיע עם מצלמה אחת וככל הנראה יהיה האייפון המוזל. ולבשורות הרעות: שניהם יגיעו עם חיבור Lightning הקיים וללא שקע אוזניות. האייפון השלישי, האייפון Xs יהיה זהה בקווי המתאר וגם בעיצוב אך יכלול שיפורים ושדרוגים במערך הצילום, המעבד ואולי נראה גם פיצ'ר יחודי שיבדל אותו מהאייפון הקודם, אך את זה רק באפל יודעים.

גם הדור הרביעי לשעוני אפל צפוי להיות מוכרז באירוע כשהשעון נחשף כמעט במלואו וצפוי להגיע עם מסך גדול ב-15 אחוזים, כשהוא מגיע על חשבון השוליים, מה שמשאיר את המידות שלו זהות. הודות למסך מקצה לקצה, אנחנו צפויים לראות "פרצופי שעון" חדשים שינצלו את גודל המסך לטובת הצגת נתונים מחיישנים שיוטמעו בתוך השעון. לא ברור מה יהיה השדרוג העיקרי של השעון, אך אפשר לצפות כבר עכשיו לחיי סוללה ארוכים יותר, ביצועים מהירים ומסך גדול יותר. אם ציפיתם לשעון עגול בדומה לשעוני האנדרואיד, אז אתם צפויים להתאכזב.

מה לגבי אייפדים חדשים? השמועות אודות האייפדים צצו בשבועות האחרונים וגם הן, שמועות יחסית אמינות. לאור העובדה שבאפל לא ביצעו עדכון מהותי בשנים האחרונות לאייפדים וביצעו רק השקות רכות ושקטות שכללו עדכוני ביצועים, ייתכן ונראה הערב עדכון ראשון ומשמעותי לאייפדים. לפי התמונות וההדלפות, האייפדים החדשים יראו כמו גרסה מוגדלת של האייפון 10 כשהם יגיעו עם מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין וקורא הביומטרי של אפל, ה-FaceID. מעבר לכך אין פרטים נוספים ונאלץ לחכות להכרזה הערב.

עוד באותו נושא

רגע לפני ההשקה: האייפדים החדשים דולפים

לכתבה המלאה
אייפד פרו הדלפה 2018. צילום מסך, צילום מסך
האם זהו האייפד החדש שיושק הערב?/צילום מסך, צילום מסך

מוצרים נוספים שלא זכו לעדכון בשנים האחרונות הינם המקבוק Air, המחשב הזול ביותר שאפל מציעה והמק מיני, המחשב הנייח הזול ביותר שהיא מציעה. שניהם לא זכו לשום עדכון בשנים האחרונות, מה שהופך אותם למחשבים הזולים ביותר וגם המיושנים, כשהם מגיעים עם חומרה לא מעודכנת, מה שלא אופייני לאפל. הערב נראה האם המחשבים האלו יזכו לעדכון או שמה יוסרו מהחנות של החברה. השמועות בעולם מדווחות על כך שאפל כן צפויה לשחרר עדכונים למחשבים, כך שיהיה מעניין לראות מה מחכה לנו עם אותם המחשבים שנחשבים לכאלו שמספקים תמורה מצוינת עבור המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully