וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנווט בין מאות הסרטים והסדרות: הקודים הסודיים שיפתחו תכנים בנטפליקס

28.10.2018 / 10:16

דרמת אנימה, סרטים, סרטים "אגדיים", סרטים שקטים, דוקומנטרי של מוזיקה, סרטים יפנים, הודים ועוד קטגוריות רבות ושוות מסתתרות בתוך מאות התכנים של נטפליקס. כך תוכלו לאתר תכנים חדשים שטרם הופיעו לכם וגם לחסוך זמן בחיפוש האינסופי אחרי התכנים שאתם באמת רוצים לראות

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס מציעה אלפי שעות צפייה בסרטים וסדרות ובספריה של ענקית הסטרימינג, ניתן למצוא מאות אם לא אלפי תכנים שזמינים לצפייה מידית. כדי לסנן את התכנים, בנטפליקס ממליצים על תכנים בהתאם לצפיות האחרונות של המשתמש ורבים יגידו שהאלגוריתם לא עובד בצורה כל כך טובה. במסיבת עיתונאים שקיימה נטפליקס השנה, ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ציין בפנינו שמשתמשים רבים מתלוננים על כך ואתם לא לבד. הפתרון שלו? פשוט לפתוח משתמש נוסף, מתוך הארבעה שניתן ולא לצפות דרכו. התהליך בעצם מאפשר לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם.

כשאנחנו מדברים על כל התכנים שזמינים, אנחנו כמובן מתייחסים למאות התכנים, הסדרות והסרטים שזמינים לצפיה ישירה בנטפליקס וכל משתמש בנטפליקס יודע כמה קל לאבד בתוך הממשק של נטפליקס. אלא אם אתם יודעים באיזו סדרה או סרט אתם מעוניינים לצפות, נראה שלחפש תכנים שתאהבו יהיה בלתי אפשרי. אבל בעזרת קודים שעליהם דיווחנו בעבר וכעת התעדכנו והרשימה התרחבה, תוכלו לחפש קטגוריות מאוד ספציפיות, הרבה מעבר לז'אנרים המוכרים כמו דרמה, פעולה, קומדיה ועוד. כך תוכלו לאתר סרטים מאוד ספציפיים לפי בימאים, שחקנים סרטים לפי טווח גילים, סרטים צרפתים, אמריקאים ועוד קטגוריות רבות.

בממשק של נטפליקס ניתן למצוא תכנים לפי קטגוריות כלליות למדי, אולם אם אתם רוצים לגלות סרט שטרם הכרתם מקטגוריה ספציפית, האתר הבא יעזור לכם לאתר אותו. כאמור, בעבר דיווחנו על אתר דומה, אולם מאז רשימת התכנים רק גדלה ועמה גם רשימת הקטגוריות שגדלה וכעת ניתן למצוא יותר תכנים בקלות.

עוד בנושא:

משתמשי נטפליקס זועמים: החברה מטעה משתמשים "שחורים"
אתם הולכים לשלם פחות: נטפליקס תציע מסלול חדש וזול יותר
הצופים זועמים: נטפליקס הוסיפה פרסומות בין הסדרות

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הממשק החדש של נטפליקס 2. יח"צ,
הממשק החדש של נטפליקס שנועד לשים את סרגל הכלים זמין מכל מקום./יח"צ

כך תעשו את זה בלחיצת כפתור וגם תפתחו תכנים נוספים

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר המיוחד, ללחוץ על הקטגוריה שאתם רוצים ותפתח לכם הקטגוריה הספציפית בנטפליקס. שימו לב שיש קטגוריות מועטות שלא רלוונטיות לישראל, ולכן ייתכן שברגע שתלחצו על הקטגוריה, תקבלו הודעה שאין תכנים זמינים. בנוסף, חשוב להדגיש כי הלינקים רלוונטיים רק למי שצופה בנטפליקס במחשב, מאחר ואי אפשר להזין כתובת אתר (URL) באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיה.

בעבר דיווחנו על כך שבמידה ותחליפו את שפת הממשק לעברית, תוכלו לצפות בתכנים נוספים ואם טרתם עשיתם כך, מומלץ שתחליפו את שפת הממשק לעברית. עוד הקודים יעזרו לכם לצפות בתכנים שטרם הופיעו לכם בהמלצות האישיות או לחילופין גם בחיפוש.

האתר ogres-crypt מרכז את הלינקים עם הסיומות הרלוונטיות, אותן תוכלו לראות גם ברשימה המצורפת מטה. כדי להפעיל את הלינקים ישירות פשוט גלשו לאזור הקטגוריות בנטפליקס netflix.com/browse/genre והוסיפו בסוף הכתובת לוכסן (/) ואת הקוד הרלוונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully