וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2,999 שקלים: וואווי משיקה בישראל את סדרת מכשירי המייט 20

28.10.2018 / 10:44

קורא טביעות אצבע מתחת למסך, אפשרות להטעין מכשירים אחרים בצורה אלחוטית ומצלמה מתקדמת; שבועיים בלבד אחרי ההשקה העולמית, חברת וואווי השיקה הבוקר (א') בישראל את סדרת מכשירי המייט 20 במחיר התחלתי של 2,999 שקלים כשהמכשיר המתקדם ביותר בסדרה, יעלה 3,999 שקלים

כשבועיים אחרי ההשקה בלונדון, יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי השיקה הבוקר (א') את מכשיר הדגל מייט 20 בישראל. סדרת מכשירי המייט ידועה כסדרת מכשירי "העבודה" של המותג הסיני, המשלבת מסך גדול לצד החומרה הטובה ביותר שיש לוואווי להציע, כשהמתחרים העיקריים הם הגלקסי נוט 9 של חברת סמסונג וכן סדרת ה-V של LG. החברה השיקה הבוקר את שלושת דגמי הסדרה: דגם הלייט יימכר תמורת 1,749 שקלים, המייט 20 בגרסתו הרגילה יימכר תמורת 2,999 שקלים ולבסוף דגם הפרו, בגרסה הבכירה ביותר, יעלה 3,999 שקלים.

המפרט של המכשירים מתאפיין בחומרה המתקדמת ביותר שיש כיום בשוק: המייט 20 פרו מגיע עם מסך בגודל 6.39 אינץ' ועם פאנל מסוג OLED, בעוד שהדגם הנמוך יותר בסדרה, המייט 20, מגיע עם מסך מעט גדול יותר בגודל 6.53 אינץ', אך עם פאנל מסוג LCD. שני הדגמים החדשים מגיעים עם ערכת השבבים מתוצרת החברה הסינית "Kirin 980" ו- 6 גיגה זיכרון ראם בדגם הפרו ו-4 גיגה זיכרון ראם בדגם הרגיל ו-128 גיגה לאחסון.

עוד בנוושא:

מצלמה מקצועית במארז של סמארטפון: בדקנו את הוואווי P20 Pro
אתם קובעים: מבחן צילום ראשון ל-Mate 20 מול הגלקסי Note 9
עד כמה המצלמה של האייפון טובה? מבחן חדש קבע שלא כמו שאתם חושבים

וואווי mate 20. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
קורא טביעות אצבע מתחת למסך, בינה מלאכותית ומערך צילום מתקדם./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

מלבד הנתונים הטכניים, החברה הסינית בחרה להתמקד דווקא במערך הצילום המשופר, שכידוע נעשה בשיתוף עם חברת הצילום הגרמנית Leica. דגם הפרו מגיע עם מערך צילום משולש בעל שלושה חיישנים: הראשון של 40 מגה-פיקסל בזווית רחבה ועם מפתח צמצם של f/1.8, החיישן השני עם 8 מגה פיקסל מסוג טלפוטו, המסייע בעיקר לצילומי עומק שדה עם מפתח צמצם של f/2.4 והחיישן השלישי עם 20 מגה פיקסל בעל זווית רחבה במיוחד עם מפתח צמצם של f/2.2.

עוד באותו נושא

הסמארטפון המתקדם בעולם? חברת וואווי הכריזה על ה-Mate 20

לכתבה המלאה
וואווי מייט 20. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום מתקדם הכולל שלושה חיישני צילום ובינה מלאכותית שמשפרת את איכות התמונה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

עוד ה-Mate 20 יוכל להטעין מכשירים אחרים בצורה אלחוטית, כשגב המכשיר משמש כמשטח טעינה בטכנולוגיית QI. כלומר, המשתמשים יוכלו להניח כל מכשיר הנטען בצורה אלחוטית ותומך בתקן הפופולרי ביותר Qi, על גב המייט 20 החדש והוא יטעין אותם. עוד בדגם הפרו נמצא, בפעם הראשונה במכשיר של וואווי, חיישן טביעות אצבע מתחת לפני המסך. כמו כן, המייט 20 והמייט 20 פרו מגיעים עם עמידות בפני מים ואבק בתקנים IP53 ו-IP68, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully