וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוג'י קופא מקור, גיבורת על ומאוהב: אפל משחררת עדכון תוכנה עם 70 אימוג'ים חדשים

גיא לוי

31.10.2018 / 16:20

אפל שחררה עדכון תוכנה חדש, iOS 12.1 שמלבד שיפורי היציבות והאבטחה, מביא עמו 70 אימוג'ים חדשים שביניהם גיבורת על, אימוג'י קופא מקור, מאוהב ועוד. לצידם, הוסיפה אפל גם אפשרות לבחור את רמת הטשטוש בתמונות תקריב ושיחות פייס-טיים קבוצתיות

אימוג'ים חדשים של אפל. אפל, מערכת וואלה! NEWS
"הבשורה" האמיתית בעדכון היא 70 האימוג'ים החדשים, לצד עדכוני אבטחה וביצועים./מערכת וואלה! NEWS, אפל

בחודש יולי האחרון דיווחנו על העדכון של אפל בגזרת האימוג'ים שכולל לא פחות מ-70 אימוג'ים חדשים וביניהם: אימוג'י קופא מקור, מאוהב, גיבורת על, חמסה ואפילו ייצוג לג'ינג'ים. במקביל לאירוע השקת האייפדים והמחשבים החדשים, אפל שחררה אמש (ג') את גרסת iOS 12.1 שמביאה 70 אימוג'ים חדשים, שיחות קבוצתיות של עד 32 משתתפים בפייסטיים, שליטה בעומק השדה בצילום תמונות תקריב ותמיכה בסים כפול באייפון Xs, Xs Max ואייפון Xr, טכנולוגיה שלצערנו בשלב זה לא תעבוד בישראל. העדכון זמין כבר עכשיו להורדה וכרגיל, אנחנו ממליצים לכם להמתין כמה ימים עד שיפתרו כל התקלות.

אפל ציינה כי כל השיחות שמתקיימות בפיס-טיים הינן מוצפנות ועוד אפל שילבה מנגנון מתבקש, בדומה לשירותים אחרים שמגדיל את הצד בשיחה שמדבר בזמן שיחת וועידה. כאמור, אפל הוסיפה פיצ'ר שהוצג לצד השקת האייפונים החדשים בספטמבר, אפשרות שינוי עומק השדה בתמונה. בסיום צילום התמונה, יוכל המשתמש לבחור את רמת הטשטוש ברקע התמונה.

עוד באותו נושא

אימוג'י מאוהב, גיבור על וייצוג הולם לג'ינג'ים: אפל הכריזה על 70 אימוג'ים חדשים

לכתבה המלאה

לצד העדכונים הללו, אפל גם שחררה עדכוני אבטחה ויציבות לאייפונים וכמובן - 70 אימוג'ים חדשים שאת זה תוכלו לראות במקלדת. הג'ינג'ים סוף סוף זכו לייצוג הולם עם אימוג'ים חדשים, לצד אימוג'ים של פרצוף קפוא, שיער מקרוזל, שיער לבן ועוד. הדמויות כמובן, בדומה לדמויות הקודמות, יגיעו במגוון רחב של גווני עור, על מנת שיתאימו לכל המגדרים, ללא שום הבדל או יחס מועדף וכדי להחליף את גוון העור באימוג'ים באייפון, לחצו לחיצה ארוכה על האימוג'י ותפתח בפניכם אפשרות להחליף את גוון העור.

כאמור, הגרסה זמינה כבר עכשיו להורדה באייפון ובאייפד. תוכלו למצוא אותה בהגדרות, כללי, עדכוני תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully