וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: הפרסומות בדרך לווטסאפ

2.11.2018 / 8:35

אחרי שמועות ודיווחים על כך שפייסבוק מטמיעה את מערך הפרסום שלה בתוך האפליקציה שרכשה, ווטסאפ, כעת סגן נשיא בחברה מודיע באופן רשמי כי הפרסומות יגיעו. על פי הדיווחים, הפרסומות ישולבו בשלב הראשון בתוך הסטורי וטרם ברור מתי המהלך יצא לפועל

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
תפתחו את הסטורי, רגע, יש שם פרסומת./ShutterStock

לפני כמעט חודש דיווחנו על עדויות על כך שווטסאפ מטמיעה את מערכת הפרסום בתוך האפליקציה וכעת כריס דניאלס, סגן נשיא בווטסאפ אמר כי הפרסומות בדרך לפלטפורמה. חברות הענק, פייסבוק שהיא בעלת ווטסאפ, טוויטר, גוגל ועוד חברות רבות, מציעות שירותים בחינם וכשאנחנו לא משלמים על המוצר, כנראה שאנחנו המוצר. ווטסאפ פועלת מזה 9 שנים ללא פרסומות ולפני ארבע שנים נרכשה החברה על ידי פייסבוק תמורת סכום עתק של 19.3 מיליארד דולר. לדברי דניאלס, הפרסומות "יציעו הזדמנות לעסקים להגיע לאנשים".

בחודש מאי האחרון התפטר יאן קום, מנכ"ל ומייסד ווטסאפ בעקבות חילוקי דעות עם הנהלת פייסבוק. "זה הזמן להמשיך הלאה. אני לוקח קצת זמן לעשות דברים שאני נהנה מחוץ לעולם הטכנולוגיה, כמו איסוף של מכוניות פורשה יקרות, עבודה על המכוניות שלי ולשחק פריסבי". קום לא ציין את עזיבתו אך נראה שזה היה ברור: קום התפטר בעקבות מחלוקות עם הנהלת פייסבוק על פרטיות ופרסומות בפלטפורמה שייסד.

דניאלס סירב לציין מתי הפרסומות יגיעו לפלטפורמה אבל בעולם מעריכים כי בפייסבוק ישיקו את הפרסומות בתחילת שנת 2019. הפרסומות ישולבו תחילה בתוך הווטסאפ סטטוס, פיצ'ר שהושק בשנה שעברה ונמצא גם באינסטגרם. בסטורי, בדומה לאינסטגרם ולסנאפצ'אט, ניתן לעלות תמונה עם כיתוב, וידאו ואחרי 24 שעות, התמונה נמחקת.

עוד באותו נושא

הטיפ ששינה את חיינו: כך חסכנו עשרים גיגה בגלל ווטסאפ

לכתבה המלאה

כיום ענקיות הפרסום מנתחות את דפוסי השימוש שלנו ויודעות עלינו דברים שאפילו אנחנו לא יודעים. הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם יודעות איפה אנחנו נמצאים בכל רגע נתון, מי החברים שלנו, מה התחביבים ואפילו ההרגלים שלנו. ווטסאפ לעומת זאת אינה רשת חברתית ויהיה מאתגר לדעת כיצד תתאים את הפרסומות עבור האנשים, במיוחד בהתחשב בזה שההודעות כיום מוצפנות לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully