וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר ומתי יושק: נחשפו הפרטים על הסמארטפון המתקפל של סמסונג

13.11.2018 / 16:12

חרושת השמועות בשיאה וכולם רק רוצים לשים את ידם או לדלות פרטים נוספים על הסמארטפון המתקפל של סמסונג: כעת המחיר ותאריך השקת הסמארטפון דלפו. האם זה הסמארטפון שסוף סוף יציג רף חדש בעולם הסמארטפונים?

בשבוע שעבר ענקית הטכנולוגיה סמסונג שמה קץ לשמועות והציגה את הסמארטפון המתקפל הראשון מתוצרתה. ללא ספק מדובר במהפכה של ממש, שכן זה סימן הדרך הראשון בעולם הסמארטפונים בעלי מסך מתקפל - מה שעשוי להיות פריצת הדרך שייחלנו לה בשנים האחרונות. כעת הודלפו פרטים חדשים על המכשיר וגם כנראה המסקרנים ביותר - מתי כבר נוכל לרכוש אותו וכמה יעלה לנו. כרגע עדיין מדובר, ככל הנראה, במכשיר מגושם, עבה ולא נוח, אבל גם פורץ דרך וחדשני, יותר מכל מה שראינו עד כה בעולם המובייל, או לפחות כך אנחנו מקווים. במשך שנים זכינו לשדרוגים אזוטריים בין דור לדור - מסך טוב יותר, מעבד טוב יותר, מצלמה טובה יותר, אבל לעולם לא שיפור של ממש, כזה שיגרום לנו להתפעל ולהסכים שמדובר בחדשנות מהפכנית.

דוח חדש מאתר חדשות קוריאני חושף את הפרטים החשובים ביותר: הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג יקרא, על פי הדיווחים, Galaxy F ותוכלו לצפות לאירוע ההשקה הרשמי עבור המכשיר במרץ שנה הבאה, כלומר קצת אחרי אירוע השקת מכשיר הדגל החדש בסדרת ה-S. סדרת ה-F החדשה, בשונה מסדרת הדגל של סמסונג, תהיה סדרה יותר מיוחדת, כשהמכשיר הראשון יעלה כ-1,770 דולרים (כ-6,531) שקלים.

עוד בנושא:

אתם קובעים: מבחן צילום ראשון ל-Mate 20 מול הגלקסי Note 9
מחיקת הודעות וסטיקרים: כך תיהנו מהתכונות החדשות של ווטסאפ לפני כולם
עצרו הכל: כך תוכלו להכין סטיקר עם התמונה שלכם בווטסאפ

הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג. AP, AP
מחירו צפוי להיות כ-1,770 דולר ויהיה זמין במהדורה מוגבלת/AP, AP

למרות המחירים שהודלפו לכאורה, הדוח מדגיש כי סמסונג טרם החליטה על מחיר סופי, ועל פי דברי מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג, החברה צופה לשלוח לחנויות בשנת 2019 כמיליון מכשירים מתקפלים. עוד בדוח שפורסם הוסיפו כי המכשיר מגיעים עם תמיכה מלאה בדור החמישי החדש, וכאמור, נוכל לצפות לאירוע הכרזה רשמי יותר מעט לאחר השקת ה-Galaxy S10. כיום מעריכים כי שהמסכים המתקפלים הם אלו שיצילו את עולם המכשירים הניידים מהבנאליות ואי החדשנות שבה נתקע בשנים האחרונות. לכן לא מעט צרכים ומבקרים ברחבי העולם נושאים את עיניהם לסמסונג בתקווה שהמכשיר המתקפל יהיה פתח לעידן חדש של חדשנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully