וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו הכל: כך תוכלו להכין סטיקר עם התמונה שלכם בווטסאפ

6.11.2018 / 6:52

רוצים להיות ויראלים או סתם להגיב לחברים עם סטיקרים שאתם מככבים בהם? ווטסאפ שחררה בשבוע שעבר עדכון שמוסיף את הסטיקרים שהיו זמינים עד כה בפייסבוק ומזה כמה שנים בטלגרם. זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע וכך בכמה צעדים פשוטים, תוכלו להכין סטיקר עם תמונה שלכם

ווטסאפ סטיקרז Whatsapp Stickers. ווטסאפ, צילום מסך
סטיקרים בווטסאפ - כך תכינו אחד משלכם/צילום מסך, ווטסאפ

ווטסאפ מתעדכנת בקצב מסחרר ובשבוע שעבר דיווחנו על הסטיקרים, אחד החידושים המבוקשים ביותר מאז הקמת הפלטפורמה. התכונה שולבה בטלגרם כבר לפני מספר שנים וכלל לא היה מפתיע לראות את ווטסאפ מאמצת את התכונה הפופולרית. עם זאת, יצירת סטיקרים אישיים, תכונה שזמינה כרגע בטלגרם, היא מעט מורכבת ארוכה ומבלבלת. ווטסאפ אמנם השאירה את האופציה ליצור סטיקרים בהתאמה אישית רק בידי המתכנתים ולא באמת בנתה ממשק משלה עבור קהל המשתמשים הרחב. אבל יש לנו בשורות טובות: בעזרת כמה אפליקציות שפותחו בימים האחרונים במיוחד בשביל זה, גם אתם מבלי ידע בתכנות או בעיצוב, תוכלו ליצור סטיקרים בעצמכם.

הסטיקרים זמינים כבר עכשיו עבור חלק גדול מהמשתמשים, אולם ייתכן שהאופציה עדיין לא זמינה בגרסה שלכם. לכן, היכנסו לחנות האפליקציות ועדכנה את ווטסאפ. אחר כך, גשו לשיחה, לחצו על סמל האימוג'י בסמוך למקלדת ובחלון השיחה, תוכלו לבחור בין האימוג'ים המקוריים, לגיפים או לסטיקרים החדשים. בשונה מהתכונה המקבילה בפייסבוק שהיא הבעלים של ווטסאפ, בווטסאפ ניתן לייצר סטיקרים בעצמכם תוך כמה דקות ועם מעט מאוד מאמץ.

עוד בנושא:

הפיצ'ר שכולם חיכו לו מגיע לווטסאפ: תאפשר לנעול שיחות עם סיסמה או טביעת אצבע
סוף סוף: העדכון החדש לווטסאפ יאפשר לכם לטייל בשקט
הטיפ ששינה את חיינו: כך חסכנו עשרים גיגה בגלל ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully