וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 750 שקלים הנחה: כל מבצעי הסמארטפונים של הבלאק פרידיי

רוצים להתחדש בסמארטפון? ייתכן שזו התקופה הטובה ביותר עם מבצעים והנחות של מאות שקלים. חודש נובמבר הינו "חודש המבצעים" וביום שישי הקרוב יחל יום שישי השחור. אספנו לקראתו את כל המבצעים המשתלמים על סמארטפונים ברשתות וחנויות ישראליות

גבר אוכל ומחזיק את טלפון נייד. ShutterStock
רוצים לרכוש סמראטפון חדש? ריכזנו את כל המבצעים לכבוד הבלאק פריידי המתקרב/ShutterStock

רוצים לרכוש סמארטפון? מדובר באחת התקופות היותר משתלמות להתחדש בסמארטפון. ההשקות הגדולות הסתיימו וכעת המחירים צונחים לקראת ההשקות הבאות שצפויות להתחיל בפברואר הקרוב עם ה-S10 של סמסונג ובהמשך עם LG, וואווי ובעוד שנה גם אפל. חודש נובמבר הינו חודש המבצעים וכבר מתחילת החודש החלו ימי מבצעים עם ShoppingIL שהחלו עם מעט מבצעים על סמארטפונים. כעת לקראת יום שישי השחור, הבלאק פריידי, החנויות החלו להערך ולהציע מבצעים די משתלמים ברכישת סמארטפון. כך לדוגמה המילטון מציעה הנחה של 400 שקלים על הסמארטפון העוצמתי ביותר, סאני מציעה 400 שקלים על מכשירי הגלקסי המתקדמים ומחסני חשמל מציעה 750 שקלים הנחה על גלקסי S8.

עוד בוואלה! TECH:

הקאמבק של סמסונג בעולם מכשירי הביניים: בדקנו את הגלקסי J8
הסטרימר בסלון משתדרג: יבואנית שיאומי השיקה בישראל את ה-Mi Box S
ברשת צוחקים: אפל השיקה מגנט למקרר או אייפד חדש?
מחקתם תמונות חושפניות באייפון? בגלל באג עדיין ניתן לראות אותן

רשת סאני, יבואנית סמסונג: הנחות של 400 שקלים על מכשירי הדגל

יבואנית סמסונג בישראל, סאני תקשורת, תציע במהלך החודש הנחות בגובה של עד 400 שקלים על מכשירי הדגל של החברה. בין ההנחות תוכלו למצוא את הנוט 9 החדש ב-3,599 שקלים במקום 3,999 שקלים. כמו כן, סדרת הגלקסי S9 תוצע במחיר התחלתי של 2,549 שקלים במקום 2,949 שקלים. עוד מציעה סאני מגני מסך במתנה ברכישת אחד ממכשירי סדרת הדגל S והביניים A, כשעם סדרת ה-J, מציעה גם כיסוי אחורי.

לרשימת המבצעים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully